meneer peer
Tja, fruit....
Home Theater Beer Tap (HTBT)
Na een paar weken van wat geheimzinnigheid en rare vragen stellen op het forum, hierbij dan de start van een nieuw buildlog.
Het wordt de volgende in de reeks van de Home Theater serie.
Vorig jaar voor The Party heb ik de Home Theater Beer Cooler gemaakt. Dit was een erg leuke build. Echter tijdens Campzone 2015 kwamen we er achter dat de capaciteit van de HTBC niet voldoende was.
Na dik 3 weken studie en planning presenteer ik u:
The Home Theater Beer Tap.
De naam zegt het al, een biertap.
Dit gaat echter geen gewone biertap worden. Het idee is om een gooi te doen naar een biergekoelde pc met speakers, schermen en online dashboard. De hele mikmak.
En nu kun je je afvragen, kan dat zo maar? Geen idee, maar na 2 weken lang materialen en technieken te hebben gestudeerd zou het theoretisch moeten kunnen.
24-05-2016
Vandaag half Nederland doorgereden om materialen te halen.
Maar de plannen zijn er inmiddels en het grootste deel van materiaal om de tap en behuizing te maken.
Het idee is om er een mobiele tap van te maken. Hiervoor is gekozen voor een koeling die de gehele fusten koelt. Dit omdat er op Campzone geen stromend water is voor een watergekoelde tap.
Nu nog even wachten op de order van Highflow met alle slangen, fittingen etc.
Afbeeldingen zeggen meer woorden.
Ik zal proberen het log deze week meerdere malen te updaten.
Vragen? Stel ze gerust!
Na een paar weken van wat geheimzinnigheid en rare vragen stellen op het forum, hierbij dan de start van een nieuw buildlog.
Het wordt de volgende in de reeks van de Home Theater serie.
Vorig jaar voor The Party heb ik de Home Theater Beer Cooler gemaakt. Dit was een erg leuke build. Echter tijdens Campzone 2015 kwamen we er achter dat de capaciteit van de HTBC niet voldoende was.
Na dik 3 weken studie en planning presenteer ik u:
The Home Theater Beer Tap.
De naam zegt het al, een biertap.
Dit gaat echter geen gewone biertap worden. Het idee is om een gooi te doen naar een biergekoelde pc met speakers, schermen en online dashboard. De hele mikmak.
En nu kun je je afvragen, kan dat zo maar? Geen idee, maar na 2 weken lang materialen en technieken te hebben gestudeerd zou het theoretisch moeten kunnen.
24-05-2016
Vandaag half Nederland doorgereden om materialen te halen.
Maar de plannen zijn er inmiddels en het grootste deel van materiaal om de tap en behuizing te maken.
Het idee is om er een mobiele tap van te maken. Hiervoor is gekozen voor een koeling die de gehele fusten koelt. Dit omdat er op Campzone geen stromend water is voor een watergekoelde tap.
Nu nog even wachten op de order van Highflow met alle slangen, fittingen etc.
Afbeeldingen zeggen meer woorden.
Ik zal proberen het log deze week meerdere malen te updaten.
Vragen? Stel ze gerust!
Bijlagen
Laatst bewerkt: