• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Homefront

Wally1987

spam-meistert
Homefront:

homefront.png

'Home is where the war is', luidt de veelzeggende slogan die THQ heeft verbonden aan het schietspel Homefront. De uitgever liet geen mogelijkheid onbenut om uit te pakken met het spel. Zo lag de straat voor het beursgebouw van de E3 vol met pro-Koreaanse flyers en werd een parkeerplaats omgebouwd tot Noord-Koreaans gevangenenkamp. Wie ervan houdt, kan zich dan ook helemaal inleven in de situatie die ontwikkelaar KaoS Studios heeft neergezet in Homefront. Maar ook wie daar niet zo van houdt, wordt vroeg of laat gegrepen door deze shooter van Amerikaanse makelij.

Homefront neemt de speler nu eens niet mee naar Irak, Afghanistan, een 'fictief' daarop gebaseerd gebied of een van de oorlogen uit het verleden. KaoS bedacht een scenario dat waarschijnlijk in diep weggeborgen archieven in het Pentagon is te vinden onder de noemer 'doemscenario'. Een voorgeschiedenis laat zien hoe allerlei gebeurtenissen hebben geleid tot een Noord-Koreaanse invasie in Amerika, onder leiding van de zoon van de op dat moment al overleden Koreaanse leider Kim-Jong Il. We nemen hier alvast ons petje af voor Homefront; de manier waarop het verhaal wordt geïntroduceerd met realistisch ogende journaals en fictieve verklaringen van hooggeplaatste politici als Hillary Clinton, is erg leuk uitgevoerd.

Tijdens het spelen valt op dat KaoS zich ook niet heeft laten leiden door een bepaalde oorlog. De gameplay en het verhaal bevatten elementen uit diverse oorlogssituaties, al wordt al snel keihard duidelijk dat de Noord-Koreanen er nazistische trekjes op na houden. Hoe de bezetter omgaat met Amerikaanse burgers krijg je te zien in wat de meest shockerende openingsscène is die we ooit in een game zijn tegengekomen. Wie de beelden heeft gezien, weet ongetwijfeld waar we aan refereren als we zeggen dat 'hard' in de opening van Homefront grenst aan 'smakeloos'. De ernst van de situatie wordt zo echter wel snel duidelijk gemaakt.
Tweakers.net​


Ik heb het spel na de release gekocht en ben er gelijk gaan spelen, vind het persoonlijk een Super kewl spel.
multiplayer is hij goed uitgewerkt zeker een BF/BO/MW2 killer naar mijn idee..

Genoeg actie en avontuur ik geef het een 9,5/10

Speel je ook Homefront @ multiplayer voeg me toe psykostyles

Andere spelers?:
 
Eergisteren helaas gekocht.
Wat een slechte game.

Vol met bugs en het ziet er gewoon niet uit voor een game uit 2011.
Speelt niet lekker weg. NPC's zijn echt vreselijk.

Miskoop van het jaar voor mij tot nu toe.
Als ik toch een cijfer moet geven: Een dikke vette 3.
 
Heel erg slecht, een game die ergens in het begin van deze eeuw uit had moeten komen, maar niet anno 2011.

Wat zit het vol met bugs zeg. Niet door bepaalde stukken heen kunnen omdat je vrienden eerst er doorheen moeten en dan pas jij. Medespelers die geen kick geven als ze worden bestookt met granaten vlak naast hun etc. Nee, waanzinnig slecht uitgewerkt, niet van deze tijd.
 
ik heb hem zondag gespeeld en toen ik dacht: nou ik zal nu wel op de helft zitten kwam de aftiteling:S iets minder dan 3 uurtjes :O

vond hem ook erg slecht! elke keer wachten op je teamgenoten idd ZWAAR irritant!

en ik vond dat je aim erg sponzig was (heb er geen andere woorden voor)

voor mij ook een 3

en de multie moet ol nog proberen lijkt denk ik erg op BF2

grtzzz pLaSmA
 
moet je eens naar call of duty 4 kijken. moet je ook telkens op je team genoten wachten. daarin tegen is de multi weer erg vet. iemand als de multi van homefront gespeeld? volgens insidegamer zou hij erg goed moeten zijn :D

ik ga hem niet kopen. denk dat ik bad company 2 koop. niet te duur en wat afwisseling van mw2 :p
 
En daar komt de vergelijking weer met Call of Duty...
Of de 'maar Call of Duty...' opmerking.

Ik heb de multi gespeeld.
Moest toch even mijn 45 euro waar maken. Maar sorry.. nee.
Omdat het grafisch zo belabberd is zijn vijanden op afstand bijna niet te zien of te raken.

De wapen keuze is opzich prima. Zat keus.
Als je toch voor een multiplayer wilt gaan die niet zo 'snel' of 'rushend' is als Call of Duty moet je gewoon voor Bad Company 2 gaan.
Ziet er 10x beter uit en speelt lekkerder dan HomeFront.

Over InsideGamer zal ik maar geen woord vuil maken... nou toch maar wel.
IG is de meest onprofessionele, kinderachtige en belachelijke gamingsite van Nederland.
Het volk wat allemaal op die site komt. Man man man. Alleen maar zeiken op elkaar. Je kunt geen fatsoenlijke discussie voeren of er komt weer 1 of andere Hans Worst tussen met zijn mening van 2 woorden.
De reviews moet je ook niet serieus nemen.
 
call of duty & battlefield zijn gewoon goeie maatstaven omdat ze beide een goede en fijne gameplay hebben.

weet dus wel dat multi ook niks is.

en over IG ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ga verder ook niet in discussie ofzo. puur recensies kijken en meestal komen die voor mij nog wel overheen. als ik een spel dan toch niet leuk vind ligt dat meestal aan mij :)
 
Ik zit nog altijd erg te twijfelen om dit spel te halen, waarom is de multiplayer zo slecht volgens jullie?.
Ben door de reacties in deze topic erg bevooroordeeld, terwijl het wel mijn soort spel lijkt.

Als ik dit zie moet ik ff een bakje pakken om mijn kwijl in op te laten vangen:

 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E homefront (pc) Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan