M marksw Member 25 januari 2011 #21 Ik ben er ook haha Kan ik me nieuwe wapen uitproberen Galil ofzoiets
Sanders Kapitein 25 januari 2011 #22 Ik heb alleen maar crap wapens... Lukt zo niet echt om beter te worden joh
M marksw Member 25 januari 2011 #23 Ik ook hoor met de helft kan ik niet overweg ik ben nu lvl 24 ofzo
Sanders Kapitein 25 januari 2011 #24 ik pas 9... Net super blij dat ik een nieuwe assault rifle beschikbaar had, is het een semi automatische. 1 muisklik per kogel. Da werkt dus nie eh...
ik pas 9... Net super blij dat ik een nieuwe assault rifle beschikbaar had, is het een semi automatische. 1 muisklik per kogel. Da werkt dus nie eh...
HighSpeed^ Destinasian' 25 januari 2011 #27 Sanders zei: Ik heb alleen maar crap wapens... Lukt zo niet echt om beter te worden joh Klik om te vergroten... Je kunt al heel vroeg met een FAMAS spelen en op level 17 kun je de AK47-U kopen
Sanders zei: Ik heb alleen maar crap wapens... Lukt zo niet echt om beter te worden joh Klik om te vergroten... Je kunt al heel vroeg met een FAMAS spelen en op level 17 kun je de AK47-U kopen
Freddy Administrator Forumleiding 25 januari 2011 #28 Ik ben begonnen met M16, die met 3 round burst. Daar leer je echt mee te aimen, want als je goed aimt, heb je met 1 schot (dus 3 kogels) een tegenstander neer. Vanaf level 20 ofzo ben ik met Famas gaan spelen, daar speel ik nu nog steeds mee.
Ik ben begonnen met M16, die met 3 round burst. Daar leer je echt mee te aimen, want als je goed aimt, heb je met 1 schot (dus 3 kogels) een tegenstander neer. Vanaf level 20 ofzo ben ik met Famas gaan spelen, daar speel ik nu nog steeds mee.
Killerbee Active member 25 januari 2011 #29 Xelation en ik zijn er vanavond ook en mss dat ik johnny Masterblaster en Wouter ook nog meekrijg.
M marksw Member 25 januari 2011 #30 ben er vanavond bij nu hopen dat ik de server wel op kan slaan als favo
Sanders Kapitein 25 januari 2011 #32 Normaal zit er nooit iemand in die server, en vanavond zit het helemaal vol. Met slechts 3 HF'ers? wtf
Normaal zit er nooit iemand in die server, en vanavond zit het helemaal vol. Met slechts 3 HF'ers? wtf
Freddy Administrator Forumleiding 25 januari 2011 #33 Als ik straks online ben met STEAM en server is vol, spreek mij aan. Dan krijg je pass voor reserved slot
Als ik straks online ben met STEAM en server is vol, spreek mij aan. Dan krijg je pass voor reserved slot
Freddy Administrator Forumleiding 25 januari 2011 #35 Ik heb het jouw per PM verstuurd, want mijn steamnaam is mijn e-mail adres -_- Waren trouwens leuke potjes vanavond
Ik heb het jouw per PM verstuurd, want mijn steamnaam is mijn e-mail adres -_- Waren trouwens leuke potjes vanavond
Sanders Kapitein 27 januari 2011 #38 Lijkt me leuk Misschien ook eens wat anders dan FFA en dan ben ik gegarandeerd een hele avond/nacht erbij
Lijkt me leuk Misschien ook eens wat anders dan FFA en dan ben ik gegarandeerd een hele avond/nacht erbij
HighSpeed^ Destinasian' 27 januari 2011 #39 Sanders zei: Lijkt me leuk Misschien ook eens wat anders dan FFA en dan ben ik gegarandeerd een hele avond/nacht erbij Klik om te vergroten... Hahaha FFA is toch mijn favoriet (Was trouwens Acrid)
Sanders zei: Lijkt me leuk Misschien ook eens wat anders dan FFA en dan ben ik gegarandeerd een hele avond/nacht erbij Klik om te vergroten... Hahaha FFA is toch mijn favoriet (Was trouwens Acrid)
Freddy Administrator Forumleiding 27 januari 2011 #40 FFA is ook mijn favo, daarmee show je jouw echt skills We zijn nu trouwens weer met een klein groepje bezig
FFA is ook mijn favo, daarmee show je jouw echt skills We zijn nu trouwens weer met een klein groepje bezig