Hallo mijn naam is Sander als nickname gebruik ik Matsuba (oude hobby van mij).
Ik ben bijna 40 damn wat gaat de tijd snel en ik kom uit brabant.
Na een lange break (lang verhaal) ben ik werkloos. Echter zit ik niet stil en doe ik elke dag vrijwilligers werk en dat bevalt mij prima tot nu toe.
Ik ga voor het eerst in mijn leven een pc bouwen en ben via google hier beland. De werken die ik hier zie zijn echt mooi (waterkoeling) ik durf dit echter nog niet aan en hou het voorlopig bij luchtkoeling.
Vandaag mijn eerste maar kleine bestelling gehad van Highflow en zeer tevreden over jullie.
Wat ik tot nu toe bij elkaar heb gesprokkeld is:
- behuizing van Fractal Design (define s)
- Asus Maximus VIII Ranger
- voeding van BeQuiet (dark power pro 11 750w)
- koeling van BeQuiet ( dark rock pro 3)
- MSI armor gtx 1080
- backplate voor MSI 1080 ( want achterkant is echt lelijk )
- vengeance lpx ddr4 4x8gb
- I5-6600k
- Paracord
verder wil/moet ik nog een ssd en andere fans halen. Met dit alles moet het wel lukken denk ik.
groeten Sander
Ik ben bijna 40 damn wat gaat de tijd snel en ik kom uit brabant.
Na een lange break (lang verhaal) ben ik werkloos. Echter zit ik niet stil en doe ik elke dag vrijwilligers werk en dat bevalt mij prima tot nu toe.
Ik ga voor het eerst in mijn leven een pc bouwen en ben via google hier beland. De werken die ik hier zie zijn echt mooi (waterkoeling) ik durf dit echter nog niet aan en hou het voorlopig bij luchtkoeling.
Vandaag mijn eerste maar kleine bestelling gehad van Highflow en zeer tevreden over jullie.
Wat ik tot nu toe bij elkaar heb gesprokkeld is:
- behuizing van Fractal Design (define s)
- Asus Maximus VIII Ranger
- voeding van BeQuiet (dark power pro 11 750w)
- koeling van BeQuiet ( dark rock pro 3)
- MSI armor gtx 1080
- backplate voor MSI 1080 ( want achterkant is echt lelijk )
- vengeance lpx ddr4 4x8gb
- I5-6600k
- Paracord
verder wil/moet ik nog een ssd en andere fans halen. Met dit alles moet het wel lukken denk ik.
groeten Sander