Hallo,
Ik ben Leon , 23 jaar oud en werk in Rotterdam. Mijn hobby's zijn gamen/ computers en motorrijden.
Ik heb steam en origin. Speel op het moment veel battlefield 5 en Anthem en in het verleden veel CSGO.
Ik heb zelf enkele maanden geleden een nieuwe computer gebouwd met de volgende onderdelen:
Intel Core i5-9600K Boxed
MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC
MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G
WD Blue WD30EZRZ, 3TB
Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Wit
Corsair Hydro H100i RGB Platinum
Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
Corsair RM650x Zwart
Crucial P1 500GB
Ik ben hier terecht gekomen via google toen ik zocht op overclocken. Op het gebied van overclocken ben ik alles behalve thuis en hoop hier op het forum het èèn en ander te leren. Maak mijn eigen best zorgen over het doorbranden of slopen van mijn hardware hierbij.
Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groeten,
Leon
Ik ben Leon , 23 jaar oud en werk in Rotterdam. Mijn hobby's zijn gamen/ computers en motorrijden.
Ik heb steam en origin. Speel op het moment veel battlefield 5 en Anthem en in het verleden veel CSGO.
Ik heb zelf enkele maanden geleden een nieuwe computer gebouwd met de volgende onderdelen:
Intel Core i5-9600K Boxed
MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC
MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G
WD Blue WD30EZRZ, 3TB
Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Wit
Corsair Hydro H100i RGB Platinum
Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
Corsair RM650x Zwart
Crucial P1 500GB
Ik ben hier terecht gekomen via google toen ik zocht op overclocken. Op het gebied van overclocken ben ik alles behalve thuis en hoop hier op het forum het èèn en ander te leren. Maak mijn eigen best zorgen over het doorbranden of slopen van mijn hardware hierbij.
Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groeten,
Leon