blingbling
King of shit
Hallo allemaal!
Ik ben Benjamin, ik ben 16 jaar en ik woon in Nieuw-Vennep.
Ik doe nu eindexamen HAVO, en ben van plan om volgend jaar Elektrotechnieken te gaan studeren.
Ik ben hier gekomen via Tweakers.
Ik ben al vanaf mijn 8ste jaar met computers bezig, en dit heeft tot het volgende systeem geleid:
Intel Core 2 Quad Q6600
Asus Striker II Formula (ben een van de weinige die er geen problemen mee heeft )
2x OCZ XTC Platinum OCZ2P8002G (4GB in totaal)
2x EVGA Geforce 9800GTX
2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB (in RAID)
Thermaltake Toughpower 850 wattvoeding.
Dit alles huist zich in een Gigabyte 3DAurora 570
Samen met een Samsung Syncmaster 245B (24")
BenQ FP93GX (19")
Logitech Z-5500
Logitech G15 en een Logitech G5
Ik ben ook al sinds mijn veertiende bezig met waterkoeling. Ik ben toen begonnen met een Thermaltake Bigwater SE setje, maar omdat dat pompje amper pompte, begon ik langzamerhand de onderdelen te vervangen wat tot dit WC systeem heeft geleid:
Alphacool 720l pomp
Black Ice Stealth 240 rad
NexXxos X2 HIGHFLOW Plexi
8/10 PUR slangen (UV groen) en UV groene vloeistof. (uiteraard met wat UV balkjes )
Coolplex 25 Pro reservoir (met tempsensor)
Ik heb alleen mijn radiator niet optimaal geplaatst, wat leid tot stressed temperaturen van 54 graden van mijn CPU en mijn vloeistof bereikt diezelfde temperatuur na een tijdje. Ik heb ook al 2 nieuwe Scythe fans besteld bij Highflow die tot lagere temperaturen zouden moeten leiden. Als dit goed uitpakt wil ik mijn 2 9800GTX'en op 2 EK-FC9800GTX'en koelen.
Nog wat foto's:
mvg,
blingbling
Ik ben Benjamin, ik ben 16 jaar en ik woon in Nieuw-Vennep.
Ik doe nu eindexamen HAVO, en ben van plan om volgend jaar Elektrotechnieken te gaan studeren.
Ik ben hier gekomen via Tweakers.
Ik ben al vanaf mijn 8ste jaar met computers bezig, en dit heeft tot het volgende systeem geleid:
Intel Core 2 Quad Q6600
Asus Striker II Formula (ben een van de weinige die er geen problemen mee heeft )
2x OCZ XTC Platinum OCZ2P8002G (4GB in totaal)
2x EVGA Geforce 9800GTX
2x Seagate Barracuda 7200.10 320GB (in RAID)
Thermaltake Toughpower 850 wattvoeding.
Dit alles huist zich in een Gigabyte 3DAurora 570
Samen met een Samsung Syncmaster 245B (24")
BenQ FP93GX (19")
Logitech Z-5500
Logitech G15 en een Logitech G5
Ik ben ook al sinds mijn veertiende bezig met waterkoeling. Ik ben toen begonnen met een Thermaltake Bigwater SE setje, maar omdat dat pompje amper pompte, begon ik langzamerhand de onderdelen te vervangen wat tot dit WC systeem heeft geleid:
Alphacool 720l pomp
Black Ice Stealth 240 rad
NexXxos X2 HIGHFLOW Plexi
8/10 PUR slangen (UV groen) en UV groene vloeistof. (uiteraard met wat UV balkjes )
Coolplex 25 Pro reservoir (met tempsensor)
Ik heb alleen mijn radiator niet optimaal geplaatst, wat leid tot stressed temperaturen van 54 graden van mijn CPU en mijn vloeistof bereikt diezelfde temperatuur na een tijdje. Ik heb ook al 2 nieuwe Scythe fans besteld bij Highflow die tot lagere temperaturen zouden moeten leiden. Als dit goed uitpakt wil ik mijn 2 9800GTX'en op 2 EK-FC9800GTX'en koelen.
Nog wat foto's:
mvg,
blingbling
Laatst bewerkt: