DjangoSoe
Member
Heeft iemand een voorwerp in sketchup nodig?, plaats een reactie met een afbeelding en de naam van het product en ik maak het voor je en stuur het via mail of msn naar je toe!, een uitleg over een eigen idee (casemod) probeer ik ook in 3D te krijgen.
dit mag gewoon een computer onderdeel zijn een case een combinatie van casemod+ hardware en er even bijzetten waar je het voor wild gaan gebruiken zodat ik weet hoeveel ik op de details moet letten. het hoeft natuurlijk niet iets computer gerelateerd te zijn.
ik lever dezelfde dag nog behalve als anders is afgesproken (heel groot ontwerp).
Ik doe dit gratis omdat ik het leuk vind en op deze manier steeds verder kom met sketchup.
dus heb je geen zin of even geen tijd om iets te maken plaats maar een reactie!
dit mag gewoon een computer onderdeel zijn een case een combinatie van casemod+ hardware en er even bijzetten waar je het voor wild gaan gebruiken zodat ik weet hoeveel ik op de details moet letten. het hoeft natuurlijk niet iets computer gerelateerd te zijn.
ik lever dezelfde dag nog behalve als anders is afgesproken (heel groot ontwerp).
Ik doe dit gratis omdat ik het leuk vind en op deze manier steeds verder kom met sketchup.
dus heb je geen zin of even geen tijd om iets te maken plaats maar een reactie!