• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gratis Sketchup model nodig?

DjangoSoe

Member
Heeft iemand een voorwerp in sketchup nodig?, plaats een reactie met een afbeelding en de naam van het product en ik maak het voor je en stuur het via mail of msn naar je toe!, een uitleg over een eigen idee (casemod) probeer ik ook in 3D te krijgen.

dit mag gewoon een computer onderdeel zijn een case een combinatie van casemod+ hardware en er even bijzetten waar je het voor wild gaan gebruiken zodat ik weet hoeveel ik op de details moet letten. het hoeft natuurlijk niet iets computer gerelateerd te zijn.

ik lever dezelfde dag nog behalve als anders is afgesproken (heel groot ontwerp).
Ik doe dit gratis omdat ik het leuk vind en op deze manier steeds verder kom met sketchup.
dus heb je geen zin of even geen tijd om iets te maken plaats maar een reactie!
 
Jep doe een hoop onderdelen ben alleen nu in den bosch dus kan ik wel pas morgen avond aan beginnen maar stuir maar via pm wat je nodig hebt/ waarvoor/ en hoe naukeurig.

dan zal ik wel zeggen of he binnen een of 2 dagen lukt
 
hoeveel info heb je nodig om iets te maken?
heb ff een tekeningetje nodig om me vragen richting een bedrijf iets duidelijker te maken.

gaat om een custom chiller behuizing

Arwin
 
2d tekening nodig, maar misschien is met dezelfde moeite ook een 3d tekening te maken

Geachte,

Uiteraard werd mijn aandacht getrokken doordat u uw diensten gratis aanbied! Nu verwacht ik dat mijn vraag toch wel een halve tot een hele dag tijd zal kosten, dus blijft u aanbod van gratis dan ook staan? Hieronder staat omschreven wat ik zoek:

Op het platteland op 15 km afstand van Deventer wil ik een landschapsinrichtingsplan maken. Alle pogingen om dit uit te besteden zijn vastgelopen omdat ze niet vernieuwend genoeg waren en omdat mijn creativiteit minimaal zo groot is als die van de bureau's.

Ik heb geprobeerd met de software 'sketchup' zelf de tekening te maken, maar daarvoor mis ik de kennis. Daarom kies ik er nu voor mijn eigen ideeën op tekening te laten zetten en dan met de verschillende disciplines te gaan brainstormen.

Een 2D is in principe genoeg, maar voor tussentijdse beoordelingen is 3D wel handig, zeker als ik zelf per computer rond kan kijken in het plan.

In de bijlage een afbeelding van afstandmeten met daarom aangegeven 450 meter inrit conform mijn plan.

Daarna zal ik de tekening met de volgende disciplines gaan doornemen
> ruim genoeg voor vrachtwagens:
> milieu: erfafspoelwater, regenwaterafvoer
> milieu: spuitplaats machines
> diergezondheid: spuitplaats veewagen
> diergezondheid: vuile-schone weg
> landschap: meerdere functies, behoud karakter oude boerderij
> toegankelijkheid zwaar en lang verkeer
> duurzaam voor komende 50 jaar.

Na de visie van bovenstaande disciplines zal er de tekening wel aangepast moeten worden zodat de aannemer het kan maken.
 

Bijlagen

  • gewenste tekening voorbeeld k weg.jpg
    gewenste tekening voorbeeld k weg.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 18
  • gewenste tekening voorbeeld t ha.jpg
    gewenste tekening voorbeeld t ha.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 6
  • opdracht.jpg
    opdracht.jpg
    78 KB · Weergaven: 6
dafuq did i just read ???????



Geachte,

Uiteraard werd mijn aandacht getrokken doordat u uw diensten gratis aanbied! Nu verwacht ik dat mijn vraag toch wel een halve tot een hele dag tijd zal kosten, dus blijft u aanbod van gratis dan ook staan? Hieronder staat omschreven wat ik zoek:

Op het platteland op 15 km afstand van Deventer wil ik een landschapsinrichtingsplan maken. Alle pogingen om dit uit te besteden zijn vastgelopen omdat ze niet vernieuwend genoeg waren en omdat mijn creativiteit minimaal zo groot is als die van de bureau's.

Ik heb geprobeerd met de software 'sketchup' zelf de tekening te maken, maar daarvoor mis ik de kennis. Daarom kies ik er nu voor mijn eigen ideeën op tekening te laten zetten en dan met de verschillende disciplines te gaan brainstormen.

Een 2D is in principe genoeg, maar voor tussentijdse beoordelingen is 3D wel handig, zeker als ik zelf per computer rond kan kijken in het plan.

In de bijlage een afbeelding van afstandmeten met daarom aangegeven 450 meter inrit conform mijn plan.

Daarna zal ik de tekening met de volgende disciplines gaan doornemen
> ruim genoeg voor vrachtwagens:
> milieu: erfafspoelwater, regenwaterafvoer
> milieu: spuitplaats machines
> diergezondheid: spuitplaats veewagen
> diergezondheid: vuile-schone weg
> landschap: meerdere functies, behoud karakter oude boerderij
> toegankelijkheid zwaar en lang verkeer
> duurzaam voor komende 50 jaar.

Na de visie van bovenstaande disciplines zal er de tekening wel aangepast moeten worden zodat de aannemer het kan maken.
 
volgens mij gaat dit echt teverrrrrr :O!

Wat hij nu vraag is het werk van een grafische ondernemer, daarbij sketchup is daar niet geschikt voor :)

Zo een plan als dit kan daarbij wel weer 1200 euro opleveren xD! Django sla je slag whahahah.
 
als je mij even een pm stuurt met wat je wild hebben zal ik er naar kijken, als je niet alleen een model nodig hebt maar ook wild hebben over de uitwerking/ idee dan neem ik graag de tijd via skype om het erover te hebben.
 
goede dag djangosoe

ik wilde je graag vragen als je mij kan helpen met een sketup
wilde psu cover maken voor mijn montain mod kast

ik heb een kleine schets op papier zo ji het uit kunnen werken
alvast bedankt
 
ik ben bezig met een 800d te modden ik ben op zoeken naar een model die de voorkant opvuld met mogelijkheid om 360 rad te plaatsen.nu zit er voor in deze case een groot gat deze wil ik opvullen met aluminum en de mogelijk heid om een 360rad of 3x 120mm fans in te plaatsen. ik zou graag een model zien van de kas met de daarbij behorende plaat. is dit mogelijk.
20151112032259.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason EK Valentijnsactie! Gratis cadeautje & 10% korting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
X [TKA Diversen] fittings, CPU en gratis GPU blocks (GTX580) Verkocht 1
Freddy HighFlow 2014 Sinterklaas Kado's! Gratis verzending, 10% korting op ProAce + Lamptron HighFlow Computer Cooling Shop 0
Tath Gratis Bitspower black fittings op een overzicht "word document" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Vandaag tot 22:00 uur gratis verzending, Sinterklaas! :) HighFlow Computer Cooling Shop 5
Besje [VERKOCHT] Waterkoeling onderdelen, goedkoop / gratis Verkocht 13
Besje [VERKOCHT] CM Stacker STC-T01 gemod, gratis af te halen! Verkocht 10
Freddy Gratis verzending vandaag :) HighFlow Computer Cooling Shop 9
olympus Gratis vps voor mensen die hem kunnen gebruiken Gadgets 3
Freddy Sinterklaas 2012! Gratis verzending t/m 5 december. Boven 50 euro een HF zaklamp kado HighFlow Computer Cooling Shop 6
l3p [VERKOCHT] Mionix Naos 5000 + Mionix Alioth 320 (Deze krijg je er gratis bij) Verkocht 2
Johnny Moslims gratis parkeren tijdens ramadan Nieuws en Sport 50
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
k.3nny [INACTIVE] [160]Logitech G19+Roccat kone+GRATIS Roccat Apuri. Verkocht 9
Freddy Vbulletin Officiële iPhone/iPod App (gratis) Hardware & Software 1
Freddy Vandaag (10-02-10) gratis verzendkosten, van 16:00 tot 24:00 HighFlow Computer Cooling Shop 41
Freddy HighFlow's Sinterklaas kado!!! GRATIS Verzendkosten! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy GRATIS Koolance Sticker of Casebadge bij Koolance producten! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Johnny Gratis PC gekregen Hardware & Software 19
G America's Army 3!! Gratis!! Gaming 38
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
Freddy Gratis Noctua Goodies bij Noctua producten HighFlow Computer Cooling Shop 28
D PC Configuratie, gratis dit keer weggegeven.... Hardware & Software 31
R Thermaltake Swing tekening voor Google SketchUp? Cases en Modding 0
L Bitspower D5 MOD TOP (Clear "S" Model) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Tesla Model 3 Algemene Discussies 15
JanPieter Bitspower D5 MOD TOP - Black "S" Model - BP-D5TOPPS-BK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sanders [VERKOCHT] 2x Asus GTX580 1,5 Gb + EKWB oud model Verkocht 3
aadje93 gaat dit passen (ek 4890 blok op een eigen koeler model 4890(club3d) Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan