• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto (GTA) IV

Wat is ik mis GTA 4 is tank en politie achter je aan zonder dood te gaan.

Nu wil ik dus een trainer gebruiken, maar als ik nou die trainer gebruikt word ik dan gebanned van LIVE?

Er is wel een trainer voor, schijnt gewoon je geheugen wat te veranderen, verder niks van LIVE of wat, die trainer bestanden stamp je in je GTA 4 map en dan start ie automatisch op met het spel samen.
Je start het spel op, wacht tot Niko in beeld is en vervolgens ALT+TAB je naar Windows en dan staat je trainer al klaar, kan je de kleur van je auto veranderen, wapens toevoegen die je eventueel nog niet hebt, health invoeren, geld erbij invoeren enz enz

Overigens heb ik deze trainer zelf nog niet, maar aangezien ik 'm zonder te cheaten uitgespeeld heb ga ik deze trainer wel ff zoeken en uitproberen, schijnt ook tank mode in te zitten dat je auto niet beschadigt op wat krasplekken na, tank mode heet dat :D

En natuurlijk bulletproof :D kom maar op met die 6 sterren :D

Er is wel een trainer voor, schijnt gewoon je geheugen wat te veranderen, verder niks van LIVE of wat, die trainer bestanden stamp je in je GTA 4 map en dan start ie automatisch op met het spel samen.
Je start het spel op, wacht tot Niko in beeld is en vervolgens ALT+TAB je naar Windows en dan staat je trainer al klaar, kan je de kleur van je auto veranderen, wapens toevoegen die je eventueel nog niet hebt, health invoeren, geld erbij invoeren enz enz

Overigens heb ik deze trainer zelf nog niet, maar aangezien ik 'm zonder te cheaten uitgespeeld heb ga ik deze trainer wel ff zoeken en uitproberen, schijnt ook tank mode in te zitten dat je auto niet beschadigt op wat krasplekken na, tank mode heet dat :D

En natuurlijk bulletproof :D kom maar op met die 6 sterren :D

Ja die had ik dus gevonden.. :p

Vind je hier GameCopyWorld - Grand Theft Auto 4 / GTA 4 / GTA IV - NoCD No-CD No-DVD Trainers & Game Fixes

En dan deze Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +15 TRAINER

Rockstar heeft erop gereageerd en is niet zo. Ze gaan zich bezig houden met download nog iets :p.

Als ik een trainer speel in single player, word ik dan gebanned om online te kunnen spelen?

Daar heb je gelijk in, PC blijf beter, maar soms is een console ook best handig laatje open game erin drukken en playe met die handel en verder ook niks geen gezeur.. Bij GTA IV op de pc moet je eerst die hele meuk installeren daarna nog die crap van een sociale club ofzo en dat windows live voordat je uberhoud in het main menu kan komen.. :033:

je krijgt alleen een ban op server waar een rank op zit dus gewoon altijd in freemode gaan of op server gaan zonder een rank en dan ben je koos ban loos :p

wat is er aan de hand met windows live bij mij werkt hij perfect ik heb nergens last van

Heb nu echt een gruwelijke trainer gevonden :D 3 A4'tjes vol met dingen dat die allemaal kan :p. Ik weet niet wat de risico's zijn van deze trainer, maar dat boeit me niet :p

Voor proefje;

Allemaal Inferno's laten spawnen;
2mga51g.jpg

Allemaal kapot gemaakt (A);
sblelh.jpg

Als je goed ziet is er 1 auto niet kapot, omdat ik daar ingezeten heb en hem onverwoestbaar maak :p

EIGEN RISICO
Om te downloaden;
hier en dit kan de trainer allemaal;

Code:
- Weer veranderen
- Tijd veranderen
- Voertuigen spawnen
- Character veranderen
- God mode
- Voertuig god mode (voertuig waar je in zit gaat niet kapot)
- Gravity uit/aan
- Teleporter
- Politie aan/uit
- Geld
- Uithoudingsvermogen
- Autodeuren sluiten/openen
- Lichten aan/uit
- Verhoog of Verlaag aantal politie sterren
- Flip voertuig
- Repareer voertuig
- Maak voertuig schoon
- Speedometer aan/uit KMH/MPH
- Zet trainer uit/aan

De trainer is voor de nieuwste versie 1.0.2.0 ;)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan