• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto 5

Alex

Bezig met houten pc...
Ja jongens, de trailer van GTA V is sinds een paar dagen uit:


Zoals te zien is speelt het zich in Los Santos af, dus net als San Andreas.

Een fan die zich verveelde heeft de twee spellen even vergeleken:


Ik kan niet wachten tot deze uitkomt :D (helaas is er nog geen release datum bekend).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee het valt teveel in herhaling. Die missies prikkelen mij persoonlijk niet dus na een uur spelen zit ik alweer cheatcodes op te zoeken en ga ik alleen nog maar alles afschieten. Ben meer het FPS type :p
 
Sanders, heb je Ballad of Gay Tony gespeeld? Dat is namelijk GTA IV zoals hij eigenlijk zou moeten zijn: gestoord en over-the-top.

En ja, San Andreas ziet er echt zo slecht uit... :082:
 
Zolang er nog geen PC versie is aangekondigd loop ik er niet warm voor.
Heb hier wel een PS3 staan maar ik ben van de graphics en dan blijft een console toch pixeln**ken.

Hij is nu uit en heb hem bij een maatje op zijn PS3 gespeeld.

Het is lang geleden dat ik op een console heb gespeeld en nu kun je duidelijk zien hoe oud de hardware is van de huidige consoles. Wat loopt dat grafisch achter.

Het meest vervelende vind ik de frequent voorkomende drop in framerates. Het spel is eigenlijk gewoon te zwaar/groot.

Ik hoop dat Rockstar GTA 5 ook puur voor de PS4/One ontwikkeld om er meer pracht en praal uit te kunnen halen! :) Op zijn minst een stabiele hoge framerate!

In een PC versie heb ik eigenlijk weinig vertrouwen. Dat zal vast weer een port worden.
 
Klopt het dat je hem voor de Xbox ook moet installeren?
Vind het wel gaaf heb aleen een xbox zonder hd dus weet niet of hij dan wel werkt.. heb het antwoord al gevonden je moet hem deels installeren.. jammer
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan