Beste HF'ers,
Ik zat net eens ff weer gek te doen. En ben tot de conclusie gekomen om een 2de PC aan te schaffen.
Deze PC is enkel bedoeld om te download en niet meer, niet minder.
Dit omdat mijn huidige systeem irritant "veel" lawaai maakt, tis niet fijn om in zo'n kabaal te slapen. En ik bekijk elke dag wel FTD en heb ook nu weer 150GB te downloaden en als je PC non-stop aanstaat is dat geen probleem alsdus ik.
Ik heb al wat rond gekeken en het verbaasd me weer hoe lastig het is om te zoeken!
Eisen:
Stille PC
Moederbord met onboard VGA, E-sata voor mn externe HDD, 't lieft socket 775
Goedkoop mogelijk wel normale CPU geen quad core, ook geen single core.
Voeding heb ik hier thuis nog.
1GB DDR2 ram zou wel genoeg zijn om mee te downloaden ofniet dan?
Ik heb gezocht maar ik kon geen moederbord vinden met mijn eisen.. mischien dat iemand van jullie toevallig 1tje weet met die settings?
Ik zat net eens ff weer gek te doen. En ben tot de conclusie gekomen om een 2de PC aan te schaffen.
Deze PC is enkel bedoeld om te download en niet meer, niet minder.
Dit omdat mijn huidige systeem irritant "veel" lawaai maakt, tis niet fijn om in zo'n kabaal te slapen. En ik bekijk elke dag wel FTD en heb ook nu weer 150GB te downloaden en als je PC non-stop aanstaat is dat geen probleem alsdus ik.
Ik heb al wat rond gekeken en het verbaasd me weer hoe lastig het is om te zoeken!
Eisen:
Stille PC
Moederbord met onboard VGA, E-sata voor mn externe HDD, 't lieft socket 775
Goedkoop mogelijk wel normale CPU geen quad core, ook geen single core.
Voeding heb ik hier thuis nog.
1GB DDR2 ram zou wel genoeg zijn om mee te downloaden ofniet dan?
Ik heb gezocht maar ik kon geen moederbord vinden met mijn eisen.. mischien dat iemand van jullie toevallig 1tje weet met die settings?