mixedup HighFlow Review Master 26 maart 2020 #1 deze man @Glosy_nL is jarig gefeliciteerd auwe met je 39 jaar
Freddy Administrator Forumleiding 26 maart 2020 #2 Gefeliciteerd Henry, wow 39 alweer haha, bijna bij de club van 40! xD
MrGiorgio De Planner 27 maart 2020 #3 Hahaha serieus? Al zo oud? Gefeliciteerd man! P.S. was jij in 2016 op TP jarig?
Glosy_nL Member 27 maart 2020 #4 MrGiorgio zei: Hahaha serieus? Al zo oud? Gefeliciteerd man! P.S. was jij in 2016 op TP jarig? Klik om te vergroten... Hey MrGiorgio, Bedankt! yep serieus al 39, maar zie er jonger uit toch haha Ja dat kan wel kloppen, mocht Pasen toevallig in dat weekend vallen komt wel eens voor, valt het net zo op mijn verjaardag met de party. Laatst bewerkt: 27 maart 2020
MrGiorgio zei: Hahaha serieus? Al zo oud? Gefeliciteerd man! P.S. was jij in 2016 op TP jarig? Klik om te vergroten... Hey MrGiorgio, Bedankt! yep serieus al 39, maar zie er jonger uit toch haha Ja dat kan wel kloppen, mocht Pasen toevallig in dat weekend vallen komt wel eens voor, valt het net zo op mijn verjaardag met de party.
Glosy_nL Member 27 maart 2020 #5 Freddy zei: Gefeliciteerd Henry, wow 39 alweer haha, bijna bij de club van 40! xD Klik om te vergroten... Hehe ja echt he 39 jaar alweer bah lol,, lijkt net of je een oude man aan het worden bent. achja mag ik bijna de 40 joinen zo gaat dat.
Freddy zei: Gefeliciteerd Henry, wow 39 alweer haha, bijna bij de club van 40! xD Klik om te vergroten... Hehe ja echt he 39 jaar alweer bah lol,, lijkt net of je een oude man aan het worden bent. achja mag ik bijna de 40 joinen zo gaat dat.