• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

G.S.U.S Kawasaki Zx6r

Fijn om een mede motor rijder te zien :).
Zelf hier ook wat aan het knutselen met mijn GS500E maar niet lang meer. Vandaag verzekering gehad: 697,23 euro... Totaal absurd.
Ben van 606 naar 630 gegaan, en nu dit dus...

Euhh overstappen naar een andere verzekering, want die is echt niet normaal :S

Ooit is een premie berekend bij Gio Adviesgroep? Is een erg fijn bedrijf en zeker weten niet de duurste.
 
Euhh overstappen naar een andere verzekering, want die is echt niet normaal :S

Ooit is een premie berekend bij Gio Adviesgroep? Is een erg fijn bedrijf en zeker weten niet de duurste.

Ook als je bedenkt dat ik eerste keer een voertuig bestuur (buiten scooter dan) en nog maar een jaar het rijbewijs heb (wel 3de verzekeringsjaar ondertussen).
Leeftijd: 20...

Als ik zo even bij die GIO intik, kom ik op gemiddeld 300-400 euro met volledig casco. Maar is dit ook voor België?
 
Heej mensen.

Tijdje geleden had ik met jullie gedeeld dat ik met een projectje bezig was.
Hoofdzakelijk ging het om mijn motor velgen een andere kleurtje te geven.
Daarbij heb ik ook meteen de kroonplaat, stepjes en eindstukken van de dempers een nieuwe kleurtje gegeven.

In tussentijd heb ik de stepjes (alleen voet gedeelte) en uitlaatstukken laten poedercoaten. van de uitlaat liet de lak toch los het was niet bestand tegen de hitte. Nu is het afwachen of het poedercoat wel blijft zitten.

Ik ben super blij met het resultaat.

De foto's

De voorwiel in een nieuw kleurtje tevens meteen nieuwe rubber omheen late leggen.

Foto-ERRYMHZJ.jpg


De achterwiel ook met nieuw rubber.

Foto-B346DEHC.jpg


Closeup kun je goed zien dat de velg in twee kleuren gespoten is.

Foto-Q8QDAH7V.jpg


Total bike op de foto, Velgen maken het geheel nu mooi af. De stepjes zijn ook helamaal naar mijn zin gegaan.

Foto-ZRYJ4L8E.jpg


laatste foto, blijft indrukwekkend TwoBroters

Foto-RHR3FJUS.jpg
 
In tussentijd heb ik de stepjes (alleen voet gedeelte) en uitlaatstukken laten poedercoaten. van de uitlaat liet de lak toch los het was niet bestand tegen de hitte. Nu is het afwachen of het poedercoat wel blijft zitten.

Je kan ze ook laten , keramisch coaten. Kan een hogere bedrijfstemperatuur aan dan powdercoaten en verf.
Hier een bedrijf die dat kan doen, maar er zullen er vast meer in NL zijn.
Speedlinecoatings
Uitleg/foto's
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Joren Joren's Kawasaki KX250 1999 Overige Builds 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan