• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FTP servers

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben nu deel 1 t/m 8 aan het binnen halen :)

dat verklaart waarom ik de map niet kon hernoemen :)

1 t/m 4 worden nu opnieuw geupload omdat met hernoemen filezille maar 2 bestanden verplaatsde (2 maal gebrobeert dus 4 files) en niet kon terug zetten dus gedelete


"--- UPLOADING --- " heb ik dus voor de map gezet om dit tegen te gaan, niet downloaden totdat ie hernoemt wordt :p
14 minuten en is ie weer kompleet
 
Ik heb ze overigens al binnen :)

EDIT:

Ik zag net dat jouw post is gewijzigd, maar de delen die ik nu heb zijn gewoon compleet?

EDIT:

Ik heb het geprobeerd af te spelen, en hij doet het gewoon. :)

Ik heb het begin laten afspelen (stukje) en meteen naar het einde geskipt, waar je de namen, etc etc ziet
 
Laatst bewerkt:
Event Horizon is weer kompleet :p

Freddy, zou je aub al mijn verbindinen willen sluiten? (ftp is gesloten)
kijken of ik die dir kan hernoemen daarna
 
Event Horizon is weer kompleet :p

renamed :icon_keel: hoef jij het niet te doen (als je het kan :p)

edit: ja je kon het :p, ach je hoeft het nu niet meer te doen ;)

PS: linksboven zit een refreshknop, daarmee sluit je zelf alles en herlaad hij alles weer ;) 6e knopje van links (groen en blauw pijltje als logo)

Admin plekken zijn gevuld.

De admins zijn:

Wouter
JerVR6
Kamuchi
Etienno

Dus mocht er iets verwijderd/aangepast worden, kan je een van de bovenstaande raadplegen :)
 
Laatst bewerkt:
weet de refresh te vinden, doe ik aleen met F5 :p

hij gaf aleen continu aan met error access denied omdat er file(s) in gebruik waren met terug slepen,
hernoemen en verplaatste ie maar 2 files uit de upload folder, waarschijnlijk door die zelfde error die ik kreeg
 
Deze topic is gelokt omdat ik zojuist een apart forum heb gemaakt voor FTP server gebruikers.

Om problemen te voorkomen is deze forum niet zichtbaar voor iedereen. Je moet lid zijn van een groep om deze topic te kunnen zien en om te kunnen posten.

Wil je lid worden dan moet je een admin of mod pmen met de vraag of hij/zij jou in die groep wil zetten.

Heb je vragen dan kan je die altijd stellen via PM.

Gr,

Wouter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan