• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Frontplates

Brutus

Senior Member
Beste mensen ik heb cosmos s en wil de kast gaan aanpassen maar zit met het volgende en kan na lang zoeken het geen niet vinden wat ik zoek.

Je hebt bij de cosmos s op de voorkant van die gebogen frontplates die wil ik recht hebben heb al zitten zoeken op inet maar kan niks vinden.

Zelf al wat geprobeert te maken dat mislukt telkens ivm het klemmen tussen de twee scharnieren.

Zijn deze ergens te koop die recht frontplates?

iemand een iedee bij cm op de site kon ik ook niks vinden of zoek ik misschien verkeerd?
 
ik denk niet dat die er zijn

maar waarom wil je die recht hebben dan?
ik vind dat gebogen wel mooi en ik heb er maar 1 dvd drive inzitten en van de zijkant lijkt het net op optimus prime
 
die boven de hd cage zitten

image.php
 
Ok, hmm...

Hoeveel van die platen heb je nodig?
Als het maar twee zijn, kan je ook een Scythe Kama Bay cooler erin zetten.
Die is recht.
(of als je 4 nodig heb, twee van die dingen :))
 
want het liefst heb ik ze per 1 en anders per 2 hoog drie is teveel dan kom ik niet goed uit. kan jij anders niet eens bij jou contacten kijken of die mij kunnen helpen.

Want als ik bij metaal boer moet laten maken kost me dat 15 euro per plaatje dus dan wordt het helemaal duur want moet ze daarna ook nog spuiten
 
@ dopestuf die heb ik nog van me cm kasten liggen die krijg ik ook neit gemonteerd dat

@freddy is wel wat ik zoek maar wat een geld zeg krijg je daar ook meteen kast bij ik heb er namelijk 7 nodig
 
Deze frontplaatjes zijn RECHT te verkrijgen, je moet gewoon vragen naar de Frontplaatjes van de Cooler Master Stacker case, deze zijn recht en zien er net hetzelfde uit, en zelfde afmetingen.
K heb deze case ook gehad, en daardoor weet k dat.
Ne maat van mij heeft van twee case ene gemodde gemaakt, mss dat die er nog heeft liggen?

cms831se_06.jpg


kunt mss die van CM810 case ook recht hebben?

21.jpg

22.jpg


Deze zijn van andere case van Cooler Master :

front-bezel-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
thanks chiller maar bij cosmos s worden ze erin gehaakt met soort van keg en dan klapt het front dicht de eerste foto is nice maar werkt niet blijft nooit zitten en de andere twee foto's doen het niet
 
k heb de cosmos-S en Stacker case allebei tesamen gehad, ze passen samen.
Foto hierboven stond ene verkeerd.

Stacker en cosmos-S gebruiken het zelfde klik systeem vo die frontjes, maar de een is gebogen en de ander gewoon recht, is het enige verschil.

Dat ist.
Als k aan de cases aant werken was, verwisselde k soms per ongeluk van die frontjes lol
 
Terug
Bovenaan