• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Foxconn Flaming Blade X58

ChrisdeW

0x00000019
Na de eerste te zijn op internet met een sneak preview van de Asus rampage Gene hebben we nu weer een primeur wereldwijd!!

Jongens we hebben de nieuwe telg van foxconn binnen!
Previewtje hier te vinden ziet eruit als een goed board bijna hetzelfde als de bloodrage maar dan met 2 x pcie en voor 225 euro over 2 weken beschikbaar aldus foxconn
Binnenkort een uitgebreide test met nog een paar leuke mobo's maar die zijn nog classified...


Sneak preview van Flaming blade :)

P1030755-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuk het nieuwtje!!
ik denk aleen dat het niets is hij heeft maar 3 geheugenslots... en de sata connectors staan weer op de "oude" manier georienteerd
maargoed ik denk wel leuk voor de mensen met weinig budget die wel wat leuks te kijken willen :)
 
Die 3 geheugenslots zijn voor OCer's juist positief,

Van de 6 slots zijn er altijd 3 langzame/3 snelle
Komt omdat er 3 kanalen zijn en dus elke kanaal heeft zijn eerste slot en 2de slot,eerste is sneller daarom meestal ook de kleur aanduidingen op de slots met (zwart/oranje of wit/blauw,groen oranje ect..)
Scheelt niet meer dan 3% ofzo daar niet van.
Nu weet je ckr dat je de snelste slots te pakken heb en nog ff en dan zijn er 4gb sticks en dan kunnen we hier ook 12gb op drukken.

En de sata aansluitingen zitten boven de gpu's dit vind ik juist positief
kan je er makkelijker 1 bij prikken dan dat je bij een asus onder je gpu's moet zijn om ff een hdd aan te sluiten.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan