Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De ervaring die ik heb met fora's zijn nou niet altijd de beste. Nu heb ik niet specifiek ervaring met vbulletin, maar vaak genoeg heb ik imports fout zien gaan omdat ze niet alle specificaties hadden van het oude forum. Het is uiteraard wel een poging waard aangezien een schone installatie altijd wel de voorkeur heeft.Mocht dat niet werken zou ik deze huidige installatie in zijn totaliteit over proberen te zetten naar een test omgeving zodat je rustig een update kan doen bij de test omgeving om zo een plan van aanpak te maken.Deze keer heb je een backup van de afgelopen nacht terug gezet, nu heb ik uiteraard geen inzicht in je server. Maar misschien verstandig om als je het forum down zet voor de installatie dan eerst een backup te maken zodat je zeker niets verliest, en heb je meteen een mooie rollback.( dat gezegt hebbende: kudo's voor de backup ! je wilt niet weten hoeveel bedrijven hun zooi slopen om vervolgens achter te komen dat ze geen backup hebben en helemaal niet na hebben gedacht over een rollback )
De ervaring die ik heb met fora's zijn nou niet altijd de beste. Nu heb ik niet specifiek ervaring met vbulletin, maar vaak genoeg heb ik imports fout zien gaan omdat ze niet alle specificaties hadden van het oude forum. Het is uiteraard wel een poging waard aangezien een schone installatie altijd wel de voorkeur heeft.
Mocht dat niet werken zou ik deze huidige installatie in zijn totaliteit over proberen te zetten naar een test omgeving zodat je rustig een update kan doen bij de test omgeving om zo een plan van aanpak te maken.
Deze keer heb je een backup van de afgelopen nacht terug gezet, nu heb ik uiteraard geen inzicht in je server. Maar misschien verstandig om als je het forum down zet voor de installatie dan eerst een backup te maken zodat je zeker niets verliest, en heb je meteen een mooie rollback.
( dat gezegt hebbende: kudo's voor de backup ! je wilt niet weten hoeveel bedrijven hun zooi slopen om vervolgens achter te komen dat ze geen backup hebben en helemaal niet na hebben gedacht over een rollback )