Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fedmas's DEF!NE

Eindelijk dit mailtje mogen ontvangen:

Hello Fedde!



Hope you’re doing fine!



I wanted to tell you that today we have sent from Sweden our new case Define XL that you wanted.

Good luck with your project! Please email me a link of your blog or some pictures of your modding J



Have a nice weekend!

Dus deze zal hier binnenkort zijn, en dan zal er een update plaatsvinden.

Seeya
 
Nou, een update dan maar.

De case is binnen, had 'm eigenlijk morgen pas verwacht. Nu plannen en dergelijke, heb nu een goed beeld van wat mogelijk is. Dan in de kerstvakantie los gaan.

Fotootjes.

BOX.png

doos.png

verpakking.png

case.png


Ik zal binnenkort de case wat beter fotograferen enzo.

Ik wil bij deze Fractal Design opnieuw bedanken voor de case!
Seeya..
 
Denk dat het door de foto komt (of het ligt aan mijn ogen), maar volgens mij zit er nogal wel een kleurverschil tussen het top paneel en het rechter zijpaneel. Ook lijkt het dat er op het bovenste radje van dat zijpaneel wat zwarte paint mist.
 
UPDATE (min)

Okee, zonet even met de case gespeeld.

Ik dacht, ik ga het front er eens afhalen. Toen viel mijn mond open en zei ik iets wat mama me niet geleerd heeft.

Zie dit dan:

frontfail.png

De pinnen waarmee het front vast zat waren gewoon gebroken.. En dit waren niet de enige:

pins.png

Ik weet 100% zeker dat deze al gebroken waren bij aankomst hier.

Nog even wat andere rommel eraf gehaalt, en tot de conclusie gekomen dat ik een eigen front maken ga / moet.
kan-weg.png



Out.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan