Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Zal wel ideaal zijn als je de hele linker kan bestellen Want dat is volgens mij gewoon deze fitting. Maar wat zullen ze dan in de shop gaan kosten Freddy? Omgerekend komt men op 2,20 euro, zal dat in de shop 2,5 gaan kosten of zal het er ruim boven zitten?Zal wel mooier zijn als je die van Danger Den zou kunnen bestellen aangezien die er 2,5 dollar voor vragen Je zult waarschijnlijk wel geen klem meer nodig hebben als je deze fitting gebruikt, de 1/2" slang zal er wel strak omheen zitten Op dit moment heb ik de Primochill Ghost fittingen maar die zijn erg kort, en ik zou toch wel langere en dikkere willen hebben zodat ik geen klemmen meer nodig heb.
Zal wel ideaal zijn als je de hele linker kan bestellen Want dat is volgens mij gewoon deze fitting. Maar wat zullen ze dan in de shop gaan kosten Freddy? Omgerekend komt men op 2,20 euro, zal dat in de shop 2,5 gaan kosten of zal het er ruim boven zitten?
Zal wel mooier zijn als je die van Danger Den zou kunnen bestellen aangezien die er 2,5 dollar voor vragen
Je zult waarschijnlijk wel geen klem meer nodig hebben als je deze fitting gebruikt, de 1/2" slang zal er wel strak omheen zitten
Op dit moment heb ik de Primochill Ghost fittingen maar die zijn erg kort, en ik zou toch wel langere en dikkere willen hebben zodat ik geen klemmen meer nodig heb.