• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FB (Fat Boy)

coolfris

Moderator
Forumleiding
Kunnen jullie aan deze fittingen komen? Het zijn volgens martinm zeg maar de ultime high-flow fittingen die hij voor zijn radiatortesten gebruikt.

Er zijn twee versies: één met 1/4G schroefdraad en eentje voor de thermochill rads nl met een 3/8G schroefdraad.

DangerDen-HighFlowBarbs2.jpg


image.php


Maar jullie zijn waarschijnlijk al bekend met het bestaan van deze fittingen. Toch wilde ik het even vragen, want elders zijn ze niet te krijgen of out of stock.:)

Het zijn trouwens niet origineel Danger Den fittings, maar van bitspower. Misschien dat het via hun gaat, maar van dat soort dingen weet ik niets.
Deze shop heeft in ieder geval erg veel bitspower spul. :eusa_drool:

Thanx!


mvg, Roland
 
Zal wel ideaal zijn als je de hele linker kan bestellen :) Want dat is volgens mij gewoon deze fitting. Maar wat zullen ze dan in de shop gaan kosten Freddy? Omgerekend komt men op 2,20 euro, zal dat in de shop 2,5 gaan kosten of zal het er ruim boven zitten?
Zal wel mooier zijn als je die van Danger Den zou kunnen bestellen aangezien die er 2,5 dollar voor vragen ;)

Je zult waarschijnlijk wel geen klem meer nodig hebben als je deze fitting gebruikt, de 1/2" slang zal er wel strak omheen zitten :)

Op dit moment heb ik de Primochill Ghost fittingen maar die zijn erg kort, en ik zou toch wel langere en dikkere willen hebben zodat ik geen klemmen meer nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
coolfris bedoelt die ook denk ik.

Waarschijnlijk zal het wel rond 3 euro gaan liggen.
Verzendkosten liggen namelijk erg hoog vanuit Amerika of Azië (per vliegtuig).
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan