lekkereten4
New member
Hallo mede Highflowers
Ik ben Sander, 18 jaar oud en ben met een MBO niveau ICT netwerkbeheer opleiding bezig.
Ben al een paar jaar met computers aan het prutsen en kloten in mijn vrije tijd. Daardoor ook redelijk wat PC's versleten afgelopen jaren. Want alles kan sneller natuurlijk :razz:. Begin dit jaar een groot deel van mijn huidige setup aangeschaft. Maar na een beetje overclocken was het toch nodig om op waterkoeling over te stappen. zo doende ook op highflow terecht gekomen :icon_biggrin:.
hieronder de specs van mijn huidige build:
intel I7 3960X @ 4,8Ghz
Asus Rampage IV Extreme
16GB Gskill Ripjaws ddr3-2133Mhz
XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation
OCZ vertex 4 480GB SSD
2X WD green 2TB
samsung eco 2TB
Termaltake 1200 watt gold voeding
Asus Xonar DX/XD
Dell ultrasharp U2711
logitech X210 en onkyo tx-414 met 2X bose 50 watt
En uiteraard een goede waterkoeling die een beetje gemod aan de kast vast zit.
met onderanderen EKBW 360 rad met 6X nexus silent fans, xspc X20 750 dualbay reservoir pump 4, en een EK-Supreme LTX CSQ - Nickel Acetal.
En als laatste een foto van mijn game machine
Ik ben Sander, 18 jaar oud en ben met een MBO niveau ICT netwerkbeheer opleiding bezig.
Ben al een paar jaar met computers aan het prutsen en kloten in mijn vrije tijd. Daardoor ook redelijk wat PC's versleten afgelopen jaren. Want alles kan sneller natuurlijk :razz:. Begin dit jaar een groot deel van mijn huidige setup aangeschaft. Maar na een beetje overclocken was het toch nodig om op waterkoeling over te stappen. zo doende ook op highflow terecht gekomen :icon_biggrin:.
hieronder de specs van mijn huidige build:
intel I7 3960X @ 4,8Ghz
Asus Rampage IV Extreme
16GB Gskill Ripjaws ddr3-2133Mhz
XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation
OCZ vertex 4 480GB SSD
2X WD green 2TB
samsung eco 2TB
Termaltake 1200 watt gold voeding
Asus Xonar DX/XD
Dell ultrasharp U2711
logitech X210 en onkyo tx-414 met 2X bose 50 watt
En uiteraard een goede waterkoeling die een beetje gemod aan de kast vast zit.
met onderanderen EKBW 360 rad met 6X nexus silent fans, xspc X20 750 dualbay reservoir pump 4, en een EK-Supreme LTX CSQ - Nickel Acetal.
En als laatste een foto van mijn game machine