• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Elektronisch roken / Damper / Vapor / Sigaret

toosgrandioos

New member
Nieuw vape apparatuur:

IGO-L (en wat rand artikelen).

igo-l-2.jpg

En nog even een video van mijn eerste build in de dripper:
 
wat zijn die vapors nou eigenlijk?

sigaretvervangers?

Idd, het zou een sigaret kunnen vervangen maar het is nooit helemaal echt een beleving van een sigaret.

Het werkt doordat een gloei spiraal het liquid opwarmt en daardoor damp vrij komt om te inhaleren.
Deze liquid bestaat doorgangs uit vegetable glycerin and propylene glycol met de hoeveelheid nicotine,
Doordat je waterdamp inhaleert heb je niet de verbranding van een sigaret zoals teer, ammonia ect...
deze verbranding is schoner maar de nicotine waar je lichaam om vraagt krijg je nog.

verder is de stank bijna nihil, nooit geen as meer rondom je pc :p en geen stinkende asbakken.

http://www.esigaret.com/gezondheid-e-sigaret.php


Ik damp nu ongeveer een jaar en ik voel dat ik meer smaak heb, meer uithoudings vermogen, minder druk op de borst
Ook worden je longen door de tijd weer schoner:


Verder word er heel negatief over E-roken gedaan omdat de tabaks industrie de omzet ziet dalen omdat er veel mensen overstappen op een E-sigeret, ook zijn er al onderzoekers omgekocht om slechte berichtgeving te publiceren......
 
Na wat advies van Vincent heb ik ook wat spulletjes besteld ... lekker dampen :p
(Dit om van 2-3 pakjes zware shag per week af te komen)
 
Laatst bewerkt:
More vape gear (en vanaf nu vape hardware stop):


Ehpro Nemesis SS
Ehpro Trident V2
2014-03-22_142127.jpg
2014-03-22_150733.jpg

Naast mijn Vamo V5 met IGO-L:
2014-03-22_151455.jpg

Zonder drippers:
2014-03-22_152514.jpg

En mijn eerste micro coil ooit op 0.9ohm.
2014-03-22_160431.jpg

En een video wat dit kan:
 
Laatst bewerkt:
We mogen wel een aparte thread hiervoor starten :p

Ik doe het nu een dagje, af en toe een paar trekjes.
Eerlijk waar .. ik rook zelfs nu al veel minder.
Op de momenten dat je denkt .. zo nu moet ik er ff 1 rollen .. kom je er achter dat je er (nog) geen zin in hebt.
Misschien 6 sjekkies gedraaid vandaag, dat is normaal wel anders op de zaterdag :)

@dsp ik heb vegas, DK en traditional tobacco (probeer ik momenteel).
 
Ik dacht al waar zijn mijn awesome foto's gebleven haha. Maar een apart topic is altijd leuk! Mochten mensen vragen hebben over vapen/dampen/elektronisch roken dan kan je altijd bij mij en ik denk meerdere mededampers hier terecht.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan