• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Don_Holio's newborn

Don_Holio

Water-Cooled
Hoi,

tijd om van lurk-mode naar actief over te gaan en daar hoort uiteraard een voorstelling bij!

Real-life: Steven
Beroep: Ingenieur
Leeftijd: 29
Woonplaats: Bilzen (België)

Ik heb onderstaande PC in bestelling staan (wacht nog wel op de prijs van het RAM-geheugen) en hoop dat ik dit nieuw systeem over een 3-tal weken onder mijn bureau heb staan.

De PC zal dienen voor internetten, gamen, werk, movies,... waarbij vooral data storage belangrijk is (zelfstandige in bijberoep dus gegevens bewaren = noodzaak!).

The rig:

case: Cosmos S
mobo: Evga Classified met EPC
CPU: I7 D0 2845B223
RAM: Corsair Dominator GT 1866 3 x 2 gig
GPU: EVGA GTX285 2gb SSC
Drive: Samsung DVDRW SH-S223Q
Drive: Samsung DVD - SH-D163A
SSD: OCZ Vertex 30 Gig X 2 RAID 0
extra: bracket vertex
HD: Samsung spinpoint F1 x4 RAID 0 + 1
PSU: Cooler Master Real Power 850
Drive: Apacer embedded card reader
Wireless dongle: Linksys WUSB600N
Wireless Router: Linksys WRT160N
Keyboard: Logitec G19
Monitor: Syncmaster 2443W
OS: Vista 64 NL Premium
Cooling: Alphacool First Class HF 14 Yellowstone socket :schaam
Mouse: Logitec MX 1100
Mouse-mat: Roccat Taito

Als de PC binnen is volgen er uiteraard benchmarks and more.

Huidig systeem:
X2 3800+, 2 gig RAM, 6600GT, 250GB+17GB+20GB, Asus a8N-SLI


Gr,

Don
 
Laatst bewerkt:
Leuk systeem, maar is het niet handiger om in plaats van die OCZ brackets een Scythe twin mounter te nemen? kan je de twee vertexxen gewoon kwijt in een 3.5" slot. Ik heb zelf de brackets, maar ben er niet helemaal kapot van, omdat ze net zo lang als een 2.5" schijf zijn en dus 5cm te kort zijn.
 
Welkom op het forum :)

En dat setje van Alphacool is ook prima in orde hoor ;)

Ik vind er geen reviews van terug op het net. Voor de koelcapa vrees ik niet zozeer echter van de geluidsproductie ben ik nog niet zo zeker met die 2000 RPM fans erop!

Leuk systeem, maar is het niet handiger om in plaats van die OCZ brackets een Scythe twin mounter te nemen? kan je de twee vertexxen gewoon kwijt in een 3.5" slot. Ik heb zelf de brackets, maar ben er niet helemaal kapot van, omdat ze net zo lang als een 2.5" schijf zijn en dus 5cm te kort zijn.


Thx for the tip!
Zal deze optie zeker eens bekijken!
 
toen je forum nick zag moets ik direct hier aan denken
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=kqyk0QOMJN0]YouTube - Beavis and butthead I am the great cornholio[/ame]

Welkom hier op het forum
 
Hoi,

tijd om van lurk-mode naar actief over te gaan en daar hoort uiteraard een voorstelling bij!

Real-life: Steven
Beroep: Ingenieur
Leeftijd: 29
Woonplaats: Bilzen (België)

Ik heb onderstaande PC in bestelling staan (wacht nog wel op de prijs van het RAM-geheugen) en hoop dat ik dit nieuw systeem over een 3-tal weken onder mijn bureau heb staan.

De PC zal dienen voor internetten, gamen, werk, movies,... waarbij vooral data storage belangrijk is (zelfstandige in bijberoep dus gegevens bewaren = noodzaak!).

The rig:

case: Cosmos S
mobo: Evga Classified met EPC
CPU: I7 D0 2845B223
RAM: Corsair Dominator GT 1866 3 x 2 gig
GPU: EVGA GTX285 2gb SSC
Drive: Samsung DVDRW SH-S223Q
Drive: Samsung DVD - SH-D163A
SSD: OCZ Vertex 30 Gig X 2 RAID 0
extra: bracket vertex
HD: Samsung spinpoint F1 x4 RAID 0 + 1
PSU: Cooler Master Real Power 850
Drive: Apacer embedded card reader
Wireless dongle: Linksys WUSB600N
Wireless Router: Linksys WRT160N
Keyboard: Logitec G19
Monitor: Syncmaster 2443W
OS: Vista 64 NL Premium
Cooling: Alphacool First Class HF 14 Yellowstone socket :schaam
Mouse: Logitec MX 1100
Mouse-mat: Roccat Taito

Als de PC binnen is volgen er uiteraard benchmarks and more.

Huidig systeem:
X2 3800+, 2 gig RAM, 6600GT, 250GB+17GB+20GB, Asus a8N-SLI


Gr,

Don

:icon_eek::icon_eek::icon_eek::066:
 
welkom op 't forum:) ik heb beavis and butthead als ringtone:) my bunghole it goes rakakaka rakakataka toekoe and then sometimes it goes WRAHHHHH BING BING BOING:p
echt mooi:D
 
in je forum handtekening zie ik 2 sterke staaltjes van Chuck Norris staan.. hier nog 1
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=DLOqwiGAPd4]YouTube - Will IT Blend - Chuck Norris - www.guerrilla-marketing.pl[/ame]
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan