Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben op zoek naar een geluidsmeter maar ik kan enkel meters vinden met een bereik boven de 30dB, dat lijkt me wel erg luid om een (stille) pc te meten. :017:
Kijk eens op de site van Conrad.nl Je hebt de keuze uit meerdere merken en bijhorende prijzen
Zover ik het kan zien kunnen alle decibelmeters vanaf 30 dB meten en ze gaan tot 130 dB. Dit is voor de meeste situaties voldoende. In de Link is een lijst te vinden hoeveel decibel je hoort in bepaalde situaties. 30 dB is dus nog een stille omgeving en alles wat minder decibel heeft merk je dus niet of is verwaarloosbaar.
30Db lijkt misschien heel luid maar dit is eigenlijk heel stil hoor een gewone conversatie zit al rond de 80Db dusja...
geluid blijft natuurlijk altijd een subjectief iets veel succes in je zoektocht...
Greetz B0B0
Ik heb er eentje gevonden van 23dB+ maar omdat er geen prijs bij staat vermoed ik dat de prijs het equivalent zal zijn van een kleine auto maar ik ga toch proberen