Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
GCshop.nl - Counter Strike, Sourcehier kost ie maar €13.het is een erg leuk spel, vooral als je het met vrienden doet. Ik speel het voor de lol en in clanverband. Ik zit in de css tak van de -=IW=- Clan, wij spelen mid(+) en high. dus als iemand een keer en war wil spelen dan kan je het zeggen.wat ook erg leuk is, is om een mix war te spelen. Dan ga je met wat vrienden op ventrilo oid en je maakt een team voor 1 war. je zoekt dan een ander team op verschillende plaatsen: Mirc enz.
GCshop.nl - Counter Strike, Source
hier kost ie maar €13.
het is een erg leuk spel, vooral als je het met vrienden doet. Ik speel het voor de lol en in clanverband. Ik zit in de css tak van de -=IW=- Clan, wij spelen mid(+) en high. dus als iemand een keer en war wil spelen dan kan je het zeggen.
wat ook erg leuk is, is om een mix war te spelen. Dan ga je met wat vrienden op ventrilo oid en je maakt een team voor 1 war. je zoekt dan een ander team op verschillende plaatsen: Mirc enz.