Wie spelen er CS(S)?
Ik speel het al sinds 199X (ben jaar vergeten).
Begonnen met CS1.5.
Ik was eerst helemaal weg van UT en Quake, tot er een vriend van mij daarmee stopte en zich helemaal richtte op CS1.X.
Paar keer bij hem gespeeld, vond het in begin niks aan.
Ging vet snel dood en dan moest je lang wachten voor de volgende ronde om vervolgens weer snel dood te gaan
Dat is wel wat anders dan Deathmatch met UT of Quake
Een tijdje later gingen ook andere vrienden het spelen en tja, ik kon niet achterblijven.
Toch maar Half Life 1 gekocht en CS zitten spelen en oefenen.
Na loop van tijd kreeg ik het door (niet zo sproeien en rondlopen als een schietschijf ) en vond/vindt het super vet!
Zat toen voornamelijk op de servers van ZVDK.
Toen ging ik studeren in R'dam, helemaal gestopt met gamen, tot eind 2005.
Toen had ik CS Source gedownload, want dat was opvolger van CS1.X.
Vond de graphics echt vet en toen het spel maar gekocht.
Sindsdien speel ik nog steeds CS Source
Meer info over het spel:
Ik speel het al sinds 199X (ben jaar vergeten).
Begonnen met CS1.5.
Ik was eerst helemaal weg van UT en Quake, tot er een vriend van mij daarmee stopte en zich helemaal richtte op CS1.X.
Paar keer bij hem gespeeld, vond het in begin niks aan.
Ging vet snel dood en dan moest je lang wachten voor de volgende ronde om vervolgens weer snel dood te gaan
Dat is wel wat anders dan Deathmatch met UT of Quake
Een tijdje later gingen ook andere vrienden het spelen en tja, ik kon niet achterblijven.
Toch maar Half Life 1 gekocht en CS zitten spelen en oefenen.
Na loop van tijd kreeg ik het door (niet zo sproeien en rondlopen als een schietschijf ) en vond/vindt het super vet!
Zat toen voornamelijk op de servers van ZVDK.
Toen ging ik studeren in R'dam, helemaal gestopt met gamen, tot eind 2005.
Toen had ik CS Source gedownload, want dat was opvolger van CS1.X.
Vond de graphics echt vet en toen het spel maar gekocht.
Sindsdien speel ik nog steeds CS Source
Meer info over het spel:
Counter-Strike: Source on SteamAbout the Game
THE NEXT INSTALLMENT OF THE WORLD'S # 1 ONLINE ACTION GAME
Counter-Strike: Source blends Counter-Strike's award-winning teamplay action with the advanced technology of Source™ technology. Featuring state of the art graphics, all new sounds, and introducing physics, Counter-Strike: Source is a must-have for every action gamer.
System Requirements
- Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection