Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

De risercable  mount is klaar we kunnen verder met nog wat veranderingen. De helft van de fans gaan eruit. Ik heb een build gezien waar ze dit hebben gedaan. Dus gaan we het ook eens proberen.  Wat verder een grote varandering zal zijn is dat er 2 distro plates in komen. Aangezien op een Youtube filmpje de boel moeilijk na te meten is moet ikzelf aan de gang.

Maar goed de Lian Li fans zitten nu op hun plaats. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik voldoende koelvermogen heb daarom houd ik in gedachten om de CPU loop nog uit te breiden met een externe set radiatoren en fans. Maar eerst maar een s kijken wat deze actie opleverd.

De hardwarelabs radiatoren zijn binnen en de fans zijn ook gemonteerd. Voordat we later de voedingskabel wat gaan aanpassen even kijken of alles het nog doet.

[ATTACH=full]26592[/ATTACH]

[ATTACH=full]26593[/ATTACH]

Nu we dit weten kunnen we ook weer verder op de plek waar de een van de distro's komt.

Zo even een tekening gemaakt om te kijken of mijn verhaal klopt. Jammer bij zo'n chinese build dat ze niet alles laten zien en benoemen.

[ATTACH=full]26594[/ATTACH]

Terug
Bovenaan