• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

controler dcc pompjes

fatal_error.be

Junior Member
zoals in de topic te lezen ben ik op zoek naar een contoler of manier om mijn twee dcc pompjes te kunnen regel

ik heb nu de kazemaster controler juist bij highflow gekocht (ter vervanging van de zalman )heb daar nog wel een kanaal op vrij maar als ik dat blauwe draadje (rpm) er insteek werk dat niet

vindt het nu een beetje dom om die nieuwe controler nu al te vervangen
 
Freddy : Het aansluiten van de pompjes moet op de mini mcubed dan? Want ik heb nu een BigNG + MiniBG + MCP355 en ik ben aan het twijfelen waar ik hem moet aansluiten :D
 
zoals in de topic te lezen ben ik op zoek naar een contoler of manier om mijn twee dcc pompjes te kunnen regel

ik heb nu de kazemaster controler juist bij highflow gekocht (ter vervanging van de zalman )heb daar nog wel een kanaal op vrij maar als ik dat blauwe draadje (rpm) er insteek werk dat niet

vindt het nu een beetje dom om die nieuwe controler nu al te vervangen

Weet niet hoeveel amps zo'n DDC pompje gebruikt maar de Kaze Master Ace heeft volgens mij sowieso maar 1A per kanaal dus dat zal denk ik niet lukken.

Weet niet hoe het kabel van die DDC uitziet dus weet niet precies wat je met het blauwe kabel bedoelt, maar normaal gesproken is geel altijd voor RPM. Bijvoorbeeld mijn D5 heeft een rood/zwart kabel en heb ik aangesloten op een TMS200, maar omdat ie geen geel draadje heeft kan ik de RPM niet uitlezen. Ik kan wel de pomp op verschillende snelheden zetten. Moet er wel bijzetten dat door het veranderen van de snelheden me de pomp juist meer gaat opvallen qua geluid :p
 
dat blauwe draatje zal enkel uw RPM(tacho signaal) uitlezen... De spanning veranderen zal je volgens mij niet daar kunnen doen :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan