Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

UPDATE!

Dit weekend weer bezig geweest met zagen, passen en meten en het begint nu al aardig vorm te krijgen. Het hout gedeelte is bijna af, nog twee platen hout zagen en een stuk plexi bestellen en dan is de buitenkant klaar. Dan nog veel soldeer en elektronica werk, maar dat komt met de volgende update wel.

Ik heb veel tijd gestoken in het hdd rek, wat een klus is dat met al dat meten :093:

Maar het is gelukt, wel heb ik de andere kant verkeerd verzonken, waardoor ik aan die kant de hdd maar op 2 punten vast kan zetten (of ik moet een nieuw plaatje maken wat me teveel werk is :eusa_whistle: ).

In totaal passen er nu 4 hdds in, het totaalplaatje van de twee plaatjes is te zien op de laatste foto, zal later als ik de schroefjes heb een betere maken.

De sleeving afgemaakt, moet nog even strak worden vastgenaaid, leuk klusje voor de loze tijd vanavond. Na deze kabel was ik door mijn paracord heen, en had ik me erbij neergelegd. Krijg ik dinsdag een pakketje met daarin, jawel, 30 meter paracord :D

Wwwicked, bedankt :023:

De krimpkous is niet allemaal even lang, dit ga ik proberen beter te doen bij de andere kabels.

En als klap op de vuurpijl, krijg ik van hem ook nog een paar geweldige renders toegestuurd :D

Toen was het tijd om te beginnen met de fanholes (rotklus met een decoupeerzaag (,:.@))

En de fans vast gemaakt door middel van een schroefje erdoorheen, steekt aan de achterkant wel een klein puntje uit, die doen goed zeer :029:

En zo komt het er allemaal in, heb wat klemmen voor de kabelmanagement dus komt er allemaal nog mooier en strakker uit te zien  :Y

Dinsdag maar is opzoek naar molex (female) plugjes, 3 pins (male) aansluitingen en weerstandjes om de fans op 5 volt te laten draaien, kijken of er 4 fans op 1 molex kunnen  :029:

En opzoek naar een plexi leverancier hier in de buurt  :)

Dat was het weer voor nu!

Terug
Bovenaan