Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Update 4

Update tijd!

Voor ik start wil ik graag nog een keertje mijn sponsors bedanken!

En zou ik nog een keertje mijn site onder de aandacht willen brengen zodat iedereen weet dat je daar ook alles (na) kan lezen.

Http://www.ProAce.org

En sorry voor de slechte foto's, er is iets mis met mijn camera, de volgende foto's zullen beter zijn! Ook ben ik bezig met het maken van een plekje op mijn kamer waar ik wat mooiere foto's kan gaan maken (witte achtergrond, goede verlichting).

Ik heb een kleine hardware wisseling gehad omdat een paar onderdelen stuk waren of simpelweg te groot.

Het Gigabyte moederbord is omgewisseld met een EVGA 680i SLI.

En de Cooler Master V8 met een Cooler Master GeminII M4 omdat de V8 te hoog was in combinatie met het scherm.

Nu over het modden!

In het begin van het project heb ik een paar stickers ontworpen voor op mijn voeding, en deze zijn gearriveerd. Esed Soest bedankt voor de mooie, goede kwaliteit stickers :)

Dus mijn voeding ging van dit

Naar dit

En ik denk dat het er geweldig uitziet :)

Toen ben ik verder gegaan met het zijpaneel.

Door mijn enthousiasme ben ik vergeten foto's te maken tijdens het slijpen.

Maar het ging vrij goed, het heeft me alleen veel dremel slijpschijfjes gekost.

Het grootste gedeelte van het paneel is weg zoals het gat voor het scherm en een hoop opstaande delen.

Na het slijpen begon ik iets te snel met het boren van de gaten die het zijpaneel aan het scharnier moeten bevestigen.

Dat ging helaas fout, de gaten zaten niet op de goede plaats waardoor het scheef zat.

Na een beetje brainstormen heb ik een aluminium strip gehaald om over de verkeerde gaten te plaatsen.

Na 3 keer nameten opnieuw geboord.... En het paste :)

Nog een beetje spuiten

En klaar

Vanwege het zwart-wit kleurenschema heb ik de PCI covers wit gespoten

Omdat de videokaart vooral zwart was, moest hij wat witter worden.

Dus ik heb hem uit elkaar gehaald, de heat pipes wat opgepoetst (was hard nodig) en het metalen plaatje aan de buitenkant wit gespoten. Ook had ik wat witte stickers op maat gesneden en zo de behuizing ook nog wat witter gemaakt.

Ik vind het er erg cool uitzien.

Omdat mijn moeder gek werd van mijn pc die de hele tafel in beslag nam, hem maar weer even ingebouwd voor zover hij nu klaar is

Dit was even snel ingezet met nog niet alle draden goed uitgewerkt (moet nog een hoop gesleeved worden.

Dit was het voor nu, volgende update komt zo snel mogelijk :)

Ps. Als jullie tips hebben voor mij over hoe het te maken van dingen of over mijn foto's/schrijven etc. Laat het me dan weten! Hier of in PM, dit om steeds beter te worden :)

Terug
Bovenaan