• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Chat plugin

Het is niet geschikt voor ons forum versie. Het gehele forum mag overigens wel een opfrisbeurt gebruiken.
Ik zat een tijd terug te kijken om over te stappen naar Xenforo.
Nog een optie is om geen eigen forum te draaien, maar een HighFlow subreddit aan te houden of bij een ander groot forum.
Want het forum wordt tegenwoordig niet meer zoveel gebruikt, mensen zijn luier geworden, registreren is teveel moeite en mensen zitten liever op Facebook groepen ofzo :sarc:
 
Same here, ik kijk iedere dag wel even. En sindskort weer Facebook omdat ik de groepen mistte daar maar ik betrap mezelf erop dat ik daar niet zo heel veel (meer) kijk. Is toch een algemeen iets en Jantje en Truus zitten daar ook en die weten vaak nergens van en die roepen maar wat en denken het vaak nog beter te weten ook. Opzich geen ramp maar wil niet door eerst een lading onzin te scrollen voordat ik wat nuttigs tegenkom. Dat is zo`n beetje mijn ervaring met FB groepen.

En ik denk nie dat een forum uit eindelijk zal verdwijnen, sterker nog ik denk dat dat weer helemaal terug gaat komen. Maar dat is mijn gedachte over een forum.

En mochten er plannen zijn voor een forum upgrade, shoot me en zal helpen testen! :D
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan