• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Het eindresultaat

Om eerlijk te zijn ben ik best trots op deze eerste build, die tijdens het maken ervan steeds beter begon te voelen en uitzien. Dus, hier is ‘ie:

Shoutout!

Laten we eerlijk zijn, ik zou wel een uitmuntende systeembouwer, metaalbewerker, verfer, en kabelmaker zijn, als ik alle op maat gemaakte onderdelen zelf had bedacht, ontworpen, en gemaakt. In het hele proces waren er moment dat ik dacht dat onderdelen niet zouden lukken, of zelfs het hele project zou falen, maar met de hulp van onder andere de volgende mensen (zonder specifieke volgorde) is het project toch helemaal gelukt!

Vrienden van de Moshpit of Creation in Groningen, Nederland (verfwerk en advies hierover)

Hans van ASRock, Nederland (eigenaardig kabeltje, die ik niet mag benoemen; weet je welke?)

Thomas Grootoonk, Nederland (professionele foto- en videografie, en de website header)

Heb je interesse in een custom design workstation voor je visuele plezier of professionele behoeftes? Aarzel dan niet, en stuur een bericht!

-------------------->             https://vogd.design             <--------------------

Terug
Bovenaan