Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisternacht nog mijn loop aangepast ivm EK supreme HF, maar nu s het niet helemaal goed.
Het waterlevel in mijn res. gaat namelijk continue op en neer.
hailea out>cpu>mcp355+res>hailea in
Heb de onderdelen nu ong. op dezelfde hoogtes geplaatst (bodem)
ff met paint een skets
Wat is er verkeerd aan?Als de pomp uit is dan gaat de waternivo omhoog in de reservori en is de water in de outlet tube halfvol zegmaar.
Dat dacht ik net aan tijdens mij shaggy Ik heb nog een losse reservoir over en een top voor de mcp355, alleen kom dan tube te kort denk ik.
Ik zal dat eens uitproberen.
Kwa het koelen op de manier hoe je het nu doe heb je maybe 20% rendament van de chiller..
Dat ding heeft een flink vermogen maar een liter krijgt die niet gekoeld je zou minstens een 5/10 Liter geisoleerde res nodig hebben..Zo kan die op zijn gemak elke 2 a 3 min bijkoelen en schieten tijdens stress de temps niet ineens uit omdat die dan een buffer heeft.. Als een liter water ineens 29 graden is hoef je niet te verwachten dat die bij 1 ronde door de chiller 14 graden is bijv.. het is een aquarium chiller he ff in de achterhoofd houden..
Niet alleen vanwege de overstap naar dry-ice (heb ook niet zoveel haast) ,maar ook vanwege de financien
Om hardware aan te schaffen (i7 980X , moet je soms ook hardware verkopen. Het liefst heb ik de combo gehad met de 980+chiller...)
Voor normaal gebruik pc, zou ik zelf niet de chiller gebruiken. , voldoet wc ook.
Laatste tijd echt alleen benchen...maar de kriebels komen ook vanwege de nieuwe spellen de laatste tijd.