Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Fase 1 is compleet! Het systeem staat. de bedoeling is dat er nog 4 fangrills komen met de letters S. U. B. I. En waarschijnlijk ga ik de case alsnog verzagen omdat ik al die gaten en alles niets vindt plus om het nog meer auto gerelateerd te laten overkomen wil ik mogelijk aan de andere kant een autoradiator plaatsen. Of iets in die vorm. Ook zijn de tubes niet recht, links en rechts een knikje en is het niet symmetrisch. Genoeg om nog te doen![ATTACH=full]23644[/ATTACH]
Fase 1 is compleet! Het systeem staat. de bedoeling is dat er nog 4 fangrills komen met de letters S. U. B. I. En waarschijnlijk ga ik de case alsnog verzagen omdat ik al die gaten en alles niets vindt plus om het nog meer auto gerelateerd te laten overkomen wil ik mogelijk aan de andere kant een autoradiator plaatsen. Of iets in die vorm. Ook zijn de tubes niet recht, links en rechts een knikje en is het niet symmetrisch. Genoeg om nog te doen!
[ATTACH=full]23644[/ATTACH]