Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
om te polijsten kan je best werken in stappen gaande vanaf 400-600-800-1000-1500-2000 altijd nat schuren best en dan erna als je het nog ziet zitten hoogglanspolieren en ik kan je nu al garanderen dat je na alles te schuren je zin ver over gaat zijn om nog maar te zwijgen van de kostprijs van een degelijke polijstkit...moest je toch nog hiermee willen doorgaan kan je ook altijd doen zoals ik gedaan heb en met de hand en metaalpolish werken maar de glans die je bereikt door machinaal polijsten is echt fenomenaal tov met de handGreetz B0B0
om te polijsten kan je best werken in stappen gaande vanaf 400-600-800-1000-1500-2000 altijd nat schuren best en dan erna als je het nog ziet zitten hoogglanspolieren en ik kan je nu al garanderen dat je na alles te schuren je zin ver over gaat zijn om nog maar te zwijgen van de kostprijs van een degelijke polijstkit...
moest je toch nog hiermee willen doorgaan kan je ook altijd doen zoals ik gedaan heb en met de hand en metaalpolish werken maar de glans die je bereikt door machinaal polijsten is echt fenomenaal tov met de hand
Greetz B0B0