Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
excuus botte reactie van mijIk wil u even mijn excuus aanbieden voor de manier waarop ik tegen u heb gereageerd niet netjes van mij.U bedoeld het goed en nogmaals bedankt een ander persoon wou mij het met zijn te koop staande 4pin pwm fan controller laten doen met warmte sensoren omdat de spitter niet bestond ik heb hier nog een print van 10 jaar geleden van Waterchill die je via een usb op je moederbord kan aansluiten en dan met software een naar hogere temperatuur kan laten werken helaas is deze een 3 pin connector die de spanning verlaagd of verhoogd daarom werkt dit niet met de 4 pin pwm wat logisch is. Uw oplossing is goedkoper en ik kan in de bios een profiel maken. Mijn MSI moederbord heeft ook hier de software voor. om dit dan uit te voerenWel zie ik op de foto dat er toch 2 kabels aan de 4 pin pwm connector zitten die je op de cpu 4 pin pwm connector aansluit op je moederbord, weet u de functie hiervan omdat er eigenlijk alleen de rpm kabel nodig is. Daarom schreef ik dat de test het eerst even op een oud moederbordje wordt gedaan . Ik neem aan dat u hier genoeg ervaring mee heeft omdat u gelijk wist wat ik bedoelde. Heeft de 2e kabel wat normaal de voeding 12v is die de pomp dan zijn nodige spanning levert en nu niet van toepassing meer is omdat de 12v gelijk van je sata of molex aansluiting van de psu komt.Bij voorbaat dank en excuus voor mijn botte gedrag.GroetenBas
excuus botte reactie van mij
Ik wil u even mijn excuus aanbieden voor de manier waarop ik tegen u heb gereageerd niet netjes van mij.
U bedoeld het goed en nogmaals bedankt een ander persoon wou mij het met zijn te koop staande 4pin pwm fan controller laten doen met warmte sensoren omdat de spitter niet bestond ik heb hier nog een print van 10 jaar geleden van Waterchill die je via een usb op je moederbord kan aansluiten en dan met software een naar hogere temperatuur kan laten werken helaas is deze een 3 pin connector die de spanning verlaagd of verhoogd daarom werkt dit niet met de 4 pin pwm wat logisch is. Uw oplossing is goedkoper en ik kan in de bios een profiel maken. Mijn MSI moederbord heeft ook hier de software voor. om dit dan uit te voeren
Wel zie ik op de foto dat er toch 2 kabels aan de 4 pin pwm connector zitten die je op de cpu 4 pin pwm connector aansluit op je moederbord, weet u de functie hiervan omdat er eigenlijk alleen de rpm kabel nodig is. Daarom schreef ik dat de test het eerst even op een oud moederbordje wordt gedaan . Ik neem aan dat u hier genoeg ervaring mee heeft omdat u gelijk wist wat ik bedoelde. Heeft de 2e kabel wat normaal de voeding 12v is die de pomp dan zijn nodige spanning levert en nu niet van toepassing meer is omdat de 12v gelijk van je sata of molex aansluiting van de psu komt.
Bij voorbaat dank en excuus voor mijn botte gedrag.
Groeten
Bas