Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja natuurlijk anders stel ik de vraag niet,als je de pwm niet aansluit op een pwm connector en alleen de molex psu aansluiting werken ze toch niet er staat toch dat ik anders de vario modellen had gekocht. Ik werkte 10 jaar geleden al met swiftech de D4 pompen die alleen 1 molex aansluiting hebben en pompen maar nu heb ik de core x9 waar 2x 420mm monsa rads in gaan en 1x 360mm daarom. Bedankt voor je hulp kan wel een hele dure controller met alles er op en aan kopen zonde van mijn geld.Bassorry dat ik per ongelijk meerdere x dit heb geplaatst weet niet hoe te deleten
Ja natuurlijk anders stel ik de vraag niet,als je de pwm niet aansluit op een pwm connector en alleen de molex psu aansluiting werken ze toch niet er staat toch dat ik anders de vario modellen had gekocht. Ik werkte 10 jaar geleden al met swiftech de D4 pompen die alleen 1 molex aansluiting hebben en pompen maar nu heb ik de core x9 waar 2x 420mm monsa rads in gaan en 1x 360mm daarom. Bedankt voor je hulp kan wel een hele dure controller met alles er op en aan kopen zonde van mijn geld.
Bas
sorry dat ik per ongelijk meerdere x dit heb geplaatst weet niet hoe te deleten