Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Daar ben ik weer, met een nieuwe vraag. Neem even aan dat het geen probleem is dat ik al mijn vragen in dit topic plaats? Of hebben de moderators liever dat ik per onderwerp een topic aan maak?Ik zat te overwegen om ipv 1 25mm dikke fan op de radiator te kiezen voor 2x een Scythe slim fan in push pull.In hoeverre kun je in push pull de luchtstroom van de fans bij elkaar optellen?Als ik bv de gangbare Yate Loon 1350 vergelijk met de Scythe Slipstream SLIM 1200 in push pull (eentje aan de onderkant en eentje aan de bovenkant), wat geeft dan de beste prestatie qua koeling en geluidsproductie?
Daar ben ik weer, met een nieuwe vraag. Neem even aan dat het geen probleem is dat ik al mijn vragen in dit topic plaats? Of hebben de moderators liever dat ik per onderwerp een topic aan maak?
Ik zat te overwegen om ipv 1 25mm dikke fan op de radiator te kiezen voor 2x een Scythe slim fan in push pull.
In hoeverre kun je in push pull de luchtstroom van de fans bij elkaar optellen?
Als ik bv de gangbare Yate Loon 1350 vergelijk met de Scythe Slipstream SLIM 1200 in push pull (eentje aan de onderkant en eentje aan de bovenkant), wat geeft dan de beste prestatie qua koeling en geluidsproductie?