Een aftappunt bij het bovenste rad is denk ik ook de beste optie. Dat punt ligt nog lager dan de CPU en GPU en als het een beetje past, valt het ook nog het minste op.
Hoop wel dat er genoeg ruimte is om een T-fitting daar te steken.
Een Bp rotary Q zou daar denk ik nog de meest geschikte fitting zijn wat zijn formaat betreft. Grootste voordeel van deze fitting voor dit doeleinde op die plaats, is dat i draaibaar is. Met een normale T-fitting of ander T koppelstuk moet je nog maar afwachten waar het uiteinde van de T terecht komt als de fitting vastgedraaid is.
Voor die Q heb je dan nog wel een stopfitting nodig om het derde gat de dichten. Alhoewel je daar later of nu eventueel ook bv een tempsensor in zou kunnen steken.
hieronder nog een plaatje van een T-fitting, een DD Delrin Tee en die Bp Q fitting:

(In die DD Tee Zit nog een G1/4 naar G1/4 koppelstukje. )
Die rotary Q is 34mm lang (zonder schroefdraad, dus ingedraaid.) Het hart van die opening komt dan ongeveer op 20mm.
Die EK FC Bridge voor SLI aansluiting van je GPU blokken past ook op jouw koelblokken.
Hier bij EK kan je even kijken wat je nodig hebt en dat kan je dan hier als productsuggestie aan Freddy@HighFlow voorstellen, want volgens mij staan die nog niet in de shop.
Dat vind ik één van de "leukste" dingen van waterkoeling, dat veel aannames door goed testen weerlegd kunnen worden.
Wat dat betreft misschien wel leuk om eens door te lezen:
Watercooling Myths Exposed
Common Cooling Misconceptions
Al wat oudere artikelen, maar nog steeds vrij aktueel wat betreft veel "instinkers" van het waterkoelen. 
Koolance is over het algemeen duurder dan EK, maar beiden leveren goede produkten. Het is maar net hoe je wilt dat je kast/wc set eruit komt te zien.