Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik denk trouwens dat ik niet de ruimte heb om zo'n QDC stukje aan de onderkant van de onderste graka te hangen. Dan zit ie al te dichtbij de voeding om er nog iets mee te kunnen doen.

Qua slangroutering ben ik er al redelijk uit (op het aftap punt na dan). Die gaat namelijk van de pomp/res -> CPU -> linkerkant van kleine X flow rad boven, rechts er weer uit -> GPU boven -> GPU onder -> grote rad beneden -> pomp/res

Nieuw aftappunt idee:

Ik schroef een T stuk in de linkerkant van de rad boven. De derde uitgang kan dan op dat punt meteen naar buiten via de waterkoeling gaten in de kast.

Over het parallel schakelen van de graka's... blijkbaar is het gevoel wat ik heb onterecht, maar het voelt bij mij als iets wat minder efficiënt is dan in serie schakelen. Puur vanwege de flow die je ermee beïnvloed. Ik moet wel zeggen dat twee (ipv 1) van die SLI verbindingsstukken er wel ontzettend vet uitziet. Zag ook dat er speciale SLI blokken voor zijn, weet alleen niet of die ook op het EK blokje passen die ik had uitgezocht.

Iets anders wat ik me inmiddels alweer aan het afvragen was (ik blijf bezig :p):

Ik had voor de gein even gekeken wat het verschil in prijs is als ik alle EK onderdelen (CPU, 2x GPU, fittingen) vervang door Koolance producten. Dat kost me ongeveer 90 euro meer. Maar leveren die extra euro's meer op dan bragging rights en een (naar mijn mening) zeer kleine esthetische meerwaarde?

Terug
Bovenaan