Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Heb wat meer onderzoek gedaan naar het maken van een aftap punt.

Ik zat er aan te denken een T stuk direct op de uitgang van de processor koeler te plaatsen, vanaf dit punt dan een aftakking te maken naar een van de twee "waterkoeling" gaten die bovenin de CM 690 Advanced II zitten. Dit punt zit dan als hoogste in de loop, wat voor een aftap punt natuurlijk niet slim is. Maar ik dacht dat ik op deze manier dit punt eventueel kan gebruiken voor ontluchting. Plus als ik de kast op zijn kont zet is dit punt wel het laagste punt van de loop. Het mooie is ook dat als de kast op zijn kont staat het reservoir helemaal leeg kan lopen aangezien de openingen dan naar onderen staan.

Ik heb alleen even twijfels of het geen heiligschennis is om een t stuk direct op de processor koeler te plaatsen. Kan me voorstellen dat dit niet slim is. Maar goed, mocht het gebruikelijk zijn en geen kwaad kunnen dan lijkt me dat een mooiere oplossing dan het T stuk "los" in de kast te hangen.

Wat is jullie advies?

Terug
Bovenaan