Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Bedankt voor de info!Ik had al gecontroleerd of de GPU koeler paste via die website. Eerder had ik een Gigabyte kaartje uitgezocht, maar die bleek een afwijkende PCB te hebben, dus uitgeweken naar de iets duurdere MSI.Dat SLI tussenstukje ziet er prima uit. Heb het al toegevoegd aan mijn winkelwagen Ben nog even aan het kijken hoe ik op een mooie manier een aftap punt in kan bouwen...Nog een nieuwe vraag die ik heb:Koper en aluminium moet je niet samen in de loop stoppen, want dat veroorzaakt corrosie. Nu staat niet bij ieder product van welk materiaal het gemaakt is. Van welk materiaal zijn de radiatoren, de fittingen en bijvoorbeeld de pomp in de XSPC X20 gemaakt? Zijn er naast koper en aluminium nog andere "minder goede" combinaties?EDIT:Iets beter leeswerk wijst uit dat de fittingen (brass) en de radiatoren koper bevatten. Ik kan me voorstellen dat de pomp aluminium onderdelen bevat (heb niet kunnen vinden of dat zo is), kan dit een probleem geven?
Bedankt voor de info!
Ik had al gecontroleerd of de GPU koeler paste via die website. Eerder had ik een Gigabyte kaartje uitgezocht, maar die bleek een afwijkende PCB te hebben, dus uitgeweken naar de iets duurdere MSI.
Dat SLI tussenstukje ziet er prima uit. Heb het al toegevoegd aan mijn winkelwagen
Ben nog even aan het kijken hoe ik op een mooie manier een aftap punt in kan bouwen...
Nog een nieuwe vraag die ik heb:
Koper en aluminium moet je niet samen in de loop stoppen, want dat veroorzaakt corrosie. Nu staat niet bij ieder product van welk materiaal het gemaakt is. Van welk materiaal zijn de radiatoren, de fittingen en bijvoorbeeld de pomp in de XSPC X20 gemaakt? Zijn er naast koper en aluminium nog andere "minder goede" combinaties?
EDIT:
Iets beter leeswerk wijst uit dat de fittingen (brass) en de radiatoren koper bevatten. Ik kan me voorstellen dat de pomp aluminium onderdelen bevat (heb niet kunnen vinden of dat zo is), kan dit een probleem geven?