Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Je hebt helemaal gelijk. Die waardes moet je ook met een korrel zout nemen. Gelukkig weten de meeste mensen niet eens wat ze precies met die waardes aan moeten. Neem bijvoorbeeld dit plaatje, van Vapor's i7 test:Het enige waar ik eigenlijk naar kijk zijn de verschillen tussen al de blokken. Als zo'n test zegt dat een bepaald blok 50% beter is dan een ander blok, dan klopt dat meestal wel ongeveer. Voor de rest interesseer ik me niet zo in de waardes zelf .
Je hebt helemaal gelijk. Die waardes moet je ook met een korrel zout nemen. Gelukkig weten de meeste mensen niet eens wat ze precies met die waardes aan moeten. Neem bijvoorbeeld dit plaatje, van Vapor's i7 test:
Het enige waar ik eigenlijk naar kijk zijn de verschillen tussen al de blokken. Als zo'n test zegt dat een bepaald blok 50% beter is dan een ander blok, dan klopt dat meestal wel ongeveer. Voor de rest interesseer ik me niet zo in de waardes zelf .