• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4Sakenlife, Erwin -- Spaceman

4Sakenlife

New member
Best Community,

Ik ben Erwin - 4Sakenlife, 24 jaar, Woonachtig op Volendam:045:.
Sinds mijn 9de jaar bezig met hardware samenstellen en overclocken (486 / Celeron toen dertijd):icon_winkle:.
Vanuit de bouw mijn mbo4 netwerkbeheer behaald en eigenlijk een beetje in blijven hangen:p.
Ik ben werkzaam in de beveiligingstechniek met nadruk op netwerken/unix/hosting/cctv/ccs.

Overclocken is mijn passie/hobby, het x99 platform is op dit moment mijn domein en daar heeft watercooling dit jaar een hoop mogelijkheden aan toegevoegd:badgrin:.

Vind het altijd leuk om advies te geven over het onderwerp en deel graag mijn ervaringen met de community.
Email: forsakenlife4@gmail.com

Een aantal jaar geleden vond ik highflow op google, goede koeling heeft dan ook een aantrekkingskracht voor mij:icon_winkle: maar heeft in de voorgaande jaren nog geen plek gehad in mijn case / portemonnee:icon_evil:.

System: Spaceman
MOBO: X99 Deluxe
CPU: i7/5930K
MEM: Kingston 16gb 3000mhz 15,16,16,39.
VGA: GTX970 Sold, Waiting for r9 390X.
SOUND: X-fi Tinanium
HDD1: Samsung Evo 840 250gb
HDD2: Samsung Evo 840 250gb
PSU: AX1200I
CASE: Corsair 800d Obsidian
OS: Windows 8.1
KB: (Razer Lycosa)
MOUSE: (Razer Mamba)
MOUSEPAD: (Razer)
INET: (Ziggo 200/40mbit)
Koeling: EKWB: Evo, FC-970, HWlabs Nemisis: GTX480, GTS240,Koolance RP-452x2 + Dual D5 mid-loop-serie, T-balancer.

case.jpg
grill.jpgNaamloos.jpg

Fotos zijn helaas niet meer recent, ik maak gebruik van een pomp voor elke radiator:119:.
 
Terug
Bovenaan