• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
V
Waarderingsscore
1

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • kijk na de specs van die voeding, kzelf raad nog altijd een aparte TEc voeding aan, die het zeker kan trekken, met zelfs nog wat overschot.

    Dan ben je ook al zeker dat nooit je voeding kapot gaat omdat zo een TEC toch wel iets kan trekken uit je voeding.
    Daarom opteer k vo een aparte.
    als je geen TEC voeding apart wilt gaan gebruiken, zul je een voeding moeten aankopen die een 12v rail met meer als 33ampere kan verdragen.

    dus geen voeding met 6x gescheiden 12v rails zoals k heb, waar iedere 12v rail maar 18ampere aankan.
    Mijn voeding mag dan wel 1200w zijn, maar mits mijn 12v lijnen gescheiden zijn, kan k de TEC er niet op aansluiten.

    Als k toch een TEC voeding moest steken, heb k gelijk maar geopteerd voor 24v TEC omdat deze krachtiger zijn.
    Als je zoiets tegenkomt op forum (verkoop van spammer daar), rapporteer bericht, dan komt t bij alle crew terecht, en de eerste die online is, kan het verwijderen.
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan