• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.162

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Nogmaals bedankt voor je advies! Ik heb de aanbevolen Corsair Hydro XL5 coolent besteld om het systeem indien nodig te kunnen bijvullen.
    Ik zal dit forum in ieder geval bij mijn computerkennissen waaronder de HCC aanbevelen!
    freddy ik heb een vraagje over mijn laaste besteling wand als het kan zou het mij beter uit komen als die morgen bezorgt kan worden en niet vrijdag besteling nummer is
    #68553
    Hoi Freddy ik heb een vraagje over mijn Gespaarde punten die ik tot de veranderen van de site heb gespaart wand die staan niet meer in mijn punten lijst en die wil ik graag zo gebruiken ik zou het vijn vinden als ik die nog kan gebruiken kun je me er mee helpen Groet Djghostogb :017::103:
    He Freddy, is het mogelijk om de glazen tubing van alphacool op te nemen in je assortiment. Ik wil het weel eens uitproberen in mijn desk.
    hee freddy ik heb een vraagje als ik mijn ram over een tijdje wil gaan Water coolen kan deze XSPC Memory WaterBlock + Side Plate Set dan op alle ram van corsair ??
    :017:
    :helphee freddy ik wil ook wl ff gewoon hier een link stuuren als me links het niet doen op me forum wand anders vin ik het wel vreemd wand als ik er op klik werkt ie wel hoe kan dat???:003:
    Hallo Freddy kun je is kijken bin me laatste bericht bij de waterkoeling wat ik heb geplaatst wat jij daar van vind? Groet Henk nick name djghostogb dankjewel ook voor maby een Reactie thanx
    Hoi Freddy,
    Enig idee of de Admiral van TFC ook bidirectional werkt?
    He freddy,

    Shirt kan naar:


    Heb je de shirts a shop item staan dat zou makkelijk zijn met de afhandeling.

    gr. henry
    Hoi Freddy,
    Lekker bezig.

    Even een belangrijke tip. "ZET JE LEDSTATION VAST". De mijne zat vastgeplakt en met een paar pennetjes tegen de achterkant van mijn moederbord. Wat dat grapje gekost heeft mach je alleen maar raden.

    Even een andere vraag "wat is de hoogte van de Desk" van bovenkant rand to bodem . Desk\bak is toch geen 25 cm.
    Hallo freddy, ik zoek sponsors voor mijn build.Nu hoor ik, dat je enige mensen hebt geholpen om hun build te bekostigen, in ruil voor reclame van jouw winkel, etc.Nu mijn desk bijna klaar is, heb ik nog een vracht fittingen nodig.Ik zou Graag willen weten of je mij wild sponsoren voor dit project.

    mvg sander aka hightower.
    He Freddy,

    Ik heb een 4 tal filmpjes gedownload van de Monsoon buig kit. Zeer proffesioneel.
    Is het wat voor high flow om als een link toe te voegen onder de kit.
    Freddy, ik zag je cpu lapping service op het forum. Doe je dit nog steeds? Zoja, hoeveel vraag je ervoor om mijn 4770k te behandelen? :D
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan