• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
D
Waarderingsscore
0

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • dit is de site niet spullen daar bestellen 2x zo duur als highflow zijn ponden wel alle info over beste cpu blok is evo serie van ek en dan nog verschil van hoe diep de groefjes aan de binnenkant van het koelblok en welk cpu type link zomer test met overklock cpu blokken Summer water block round-up 2014 zijn op haswell of skylake ik heb allebei de cpu,s passen allemaal je kan ook even googelen hier over beste resultaten in het engels zijn er geloof ik 65 miljoen inwoners dus genoeg mensen die waterkoeling gebruiken als je gaat bouwen foto,s graag zien wordt erg op prijs gesteld neem je zelf nu
    g
    de blokken van de cpu 1150 zijn het zelfde als voor de 1151 ik gebruik een phobya v2 extreme of ultimate en een alphacool v3 de beste zijn de ek evo passen ook ik weet niet hoe goed je engels is de beste info site,s zijn van overklockers forum uk daar kan je ieder x dat r nieuwe cpu,s uitkomen alle cpu blokken vinden die getest zijn [ ik lig vaak op mijn bed op een laptop te typen vandaar geen punt coma hoofdletters ook hebben ze daar overklock instellingen voor de i5 en i7 66 en 6700k ik zal zo een link sturen
    bas
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan