• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
X-Tripiot
Waarderingsscore
0

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Zou graag met je in contact komen. Heb nog een phase change koeler staan die omgebouwd moet worden naar een water chiller
    hoi ik zie aan de berichten dat je het nogal druk hebt maar ik heb eigenlijk op korte termijn een phase change unit nodig...als je me kan helpen mail me dan ff op kladje@live.nl
    groetjes
    @ generalburrito..

    Tnt zegt iets heel anders :
    Zendinggegevens:

    3S-code: 3SSAGA3549651
    Omvang: 1 pakket(ten)
    Gewicht: 585 g
    Referentie: 111317
    Status zending:

    Zending is afgeleverd.
    hoi,

    Aangezien je niet meer op tweakers hebt gereageerd op mijn DM's probeer ik het hier ook nog maar eens;
    Ik heb zoals afgesproken al een week geleden de €35 naar je overgemaakt en nog steeds geen bericht terug ontvangen. Ik begin me ook af te vragen of ik uberhaupt nog een pakket of bericht van je zal ontvangen, al lijkt het er helaas op dat ik gewoon genept ben....

    Erg teleurstellend.
    weeral volle inbox, kuis hem maar eens goed uit :p

    Bij deze is het geen ik je nog moest overmaken verzonden, zou in de loop van de week moeten toekomen.
    je inbox is weer is vol dus doe ik de vragen maar ff zo ;)

    okee komen er een paar dan:

    Energie verbruik?
    totale kosten?
    gevaren?
    voordelen/nadelen?
    hoe werkt het nou percies?
    wat is er noodig aan aanpassingen van huidige setup?
    geluid?
    om wat voor temperaturen gaat het?


    dat is wat me zo ff snel aan vragen binnen schoot :p

    Arwin
    X-Tripiot.
    Ben je al bezig geweest met de s478 processoren :p
    Ben benieuwd hoe ze t deden...

    Of zijn ze niet aangekomen??
    Pm me je adres dan stuur hem morgen op.

    Had jij nou nog een 1000w cm voeding over? En een asus commando
    Ik heb een warmtewissellaar gevonden, niet de grootste maar wel handige aansluit maten.
    LxBxH is 18x7x5
    1 is 22mm knel koppeling, 1 is 15mm, 1 is 12mm en 1 is 18 mm daar zit een stalen koppeling in naar binnendraad 3/4.

    Ik heb er zelf nu niet meer en zal vorlopig ook niet meer ketels gaan plaatsen,
    maar ik zal een oud collega van me vragen nog veel inde ketels zit of hij er wat voor me kan verzamelen.
    vette_1986@hotmail.com is me msn trouwens, vraagje over 2 gtx kaarten die ik heb gevonden
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan