• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.162

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Hallo Freddy,

    heeft u misschien ook Sata 3 kabels in het groen ( mag UV-reactief zijn )
    en misschien een sleeving set van BitFenix. ik zag op de site de 24-pin en 8-pin stekkers al staan in het groen,
    maar de andere niet. ik zocht nog de GPU stekkers, en misschien de USB en audio stekkers.
    zijn deze ook in een pakket verkrijgbaar? of moet alles apart.

    alvast bedankt,

    Geert
    Hoi Freddy
    vanwege je sinterklaas actie probeerde ik gisteren een bestelling te plaatsen maar ik bleef de rode letters krijgen dat de actie code niet juist was
    was de actie gisterenavond (5-12-2012) al afgelopen dat dit niet lukte ?
    dacht doe maar een 2e poging om een 24pins kabel te krijgen (ea) maar is helaas niet gelukt

    hoor graag f wat van je
    Mvg.
    Hoi Freddy,
    Hebben jullie in de shop ook enkel slots brackets die op een GTX 580 passen. ik zie alleen de 4 serie brackets. ik kan ze zelf wel maken maar voor die paar euro vind ik zonde van de tijd.
    Hoi Freddy,
    shit happens zullen we maar zeggen. ik ga ze wel verbouwen duurt iets langer maar dan heb je ook wat.

    nog een klein vraagje. bitspower shipment al in zicht.:048:
    Hoi Freddy,
    ik heb van de week 2 UN Z2-Black mounts binnen gekregen supersnel. ik kom er nu achter dat ik de verticale versie nodig heb i.p.v. de horizontale. ik dacht slim te zijn om de beugels verticaal om te buigen maar bij het passen van de pomptop blijkt de verticale strip te kort te zijn. ku....ku.. nu is mijn vraag heb je 2 verticale versies in je magazijn liggen "ze zeggen er bestaand wonderen" . groeten Henry TATH\ Caselabs TH 10
    Hey Freddy, ik heb 2 weken geldeneen bestelling met rode bitfenix sata kabels gedaan (Nummer #32967) Maar deze zijnnu nog niet binnen. Zou ik hier een update over kunnen krijgen?

    Gr Daniel
    Hoi Freddy,

    Ik wilde vandaag het eerste deel van mijn eerder genoemde bestelling plaatsen maar ik zie dat de Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655 momenteel niet beschikbaar is.

    kan je voor mij achterhalen wanneer deze weer leverbaar is want ik zie bij de concurrentie 30+ werkdagen!!!

    gr,
    Rick
    Freddy, ik heb een vraag waar ik mee zit. Ik snap dat die XSPC RX240 en Alphacool Nexxxos UT60 radiators zijn waarmee je lagere rpm fan mee kan gebruiken. Mijn probleem is dat ik onderin me storm trooper behuizing een radiator wil plaatsen, maar ik heb maar 85mm hoogte van bodem tot bovenaan. Die UT60 radiator is 60mm dik en een normale fan is 25mm. Dat zou inhouden dat het net niet kan passen.

    Ik vond op het internet dat er ook 20mm dikke fans zijn.. Dat houd in dat ik 5mm hoogte win.
    Maar vroeg ik me af, is het mogelijk dunner fans te gebruiken als 20 of zelfs 15mm.. met zulke radiators. Gaat dit nog wel goed kwa statische druk / prestatie van de radiator. Ik snap dat hoe dikker de fan is hoe meer statische druk je dan kan krijgen.. Maar heb je bij een meer FPI radiator dan nog wel zoveel statische druk nodig, of presteerd zo`n radiator met elke fan gewoon goed zolang er maar airflow is?
    Hallo Freddy.
    Ik heb jullie een mailtje gestuurd omtrend een retour zending, ik zit te wachten waar ik het naar toe kan sturen.
    Ik heb tot op heden nog geen antwoord gehad, is niet erg netjes
    zou jij deze nog kunnen leveren Alphacool HF Screw connector 90 G1/4OD revolvable 10mm (3/8 ID - 1/2 OD) - Chrome 17074
    heb er nog 1 nodig . verstuur je fittingen eventueel ook in een bubbelenvelop ? zo ja wat zouden daar de verz. kosten ongeveer van zijn
    Freddy, top. Ik heb uit vreugde een rondedansje gedaan en een Shopreview geplaatst. Werd hardware ook maar zo snel bezorgd! :love
    You got me, ga toch maar de Waterbox bij je bestellen vanmiddag ;-) ik ga eerst de case in elkaar zetten en kijken wat ik allemaal moet veranderen aan m'n winkelwagentje, dus dan komt de grote bestelling later. Heb je nog tips/tricks? :066: (ik zal maar vast op zoek gaan naar lange M3 boutjes :077:)
    Hey,
    Deze staat in nabestelling bij mijn order:
    Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top

    Kan je eventueel zien hoelang dat ongeveer duurt?
    Thanks
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan