• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Freddy
Waarderingsscore
1.162

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • zie dat ik nu wel een antwoord terug heb gekregen (3 uur geleden)! (zal je net zien :S)

    zal wel komen dat ze jou naam zagen staan :D haha
    iig alvast bedankt voor de medewerking mocht er nog wat zijn neem ik wel even contact op met je
    Thx. ;)
    heb ze inmiddels nog 2 mails gestuurd maar krijg totaal geen reactie terug
    graag zou ik toch mijn cpu block willen gaan vervangen
    heb je een aanrader voor een ander cpu block die net zo goed of liever beter koelt

    aangezien ik van hun geen reactie terug krijg kan ik dat cpu block naar jullie retour sturen (EK-Supreme-HF)

    Mvg.
    heb 2 mails naar het email adres gestuurt dat je mij gaf maar noppes nada hoor helemaal niks van terug ze
    nog andere mogelijkheden ?
    Heuj Freddy,
    Kun jij voor mij 2 DVI kabels van minimaal 3 meter regelen, graag de Dual-Link dvi-d variant ;)
    EK-Supreme HF Nickel [EN] CPU Block

    de plexi top van bovenstaande cpu blok begint bij ij haarscheurtjes te krijgen
    heb al geprobeerd contact te krijgen met EK maar hoor niets terug van ze (e.koenig@ekwaterblocks.com)
    zou jij wat kunnen betekenen voor mij ? weet niet of dit onder garantie valt ? (blok is wel open geweest omdat mijne geleverd was zonder jetplate erin :S)
    graag hoor ik wat van je

    Mvg.
    Freddy! Terug van weggeweest - het verschrikkelijke Mobomonster :eusa_whistle: Tijd lang druk geweest met studie en werk, maar het gaat weer kriebelen.. Helaas kan ik in de shop mijn oude login niet meer gebruiken omdat dat e-mailadres niet meer bestaat, zou jij mijn waardepunten oid (weet niet of ik ze had) kunnen overzetten naar een nieuwe login? Dank!
    freddy ik kan geen bluray afspelen in mijn pc
    ik heb jouw zien spreken over Cyberlink Powerdvd BD Edition en dat het toen wel ging
    weet jij waar ik die kan downloaden (een werkende versie) ?
    greetzz nini
    ey oest vraagie kan of zou je deze case nog kunnen krijgen atans als ie nog te verkrijgen is atans
    pc-XB01 Lian Li PC-XB01, Xbox 360 prijzen | Games | Tweakers.net Pricewatch
    Heb je ook eventueel deze:
    Alphacool - CPU Khlung und Wasserkhlung sowie PC-Cooling und Silent-PC Artikel von Alphacool - Verschlussschraube G1/4 Zoll - gerndelt - Hochprofil - black nickel 17163
    Shank you~ Heb je ook een ETA voor: Silverstone SST-SDP08 Alphacool D5-VPP655 - Single Edition / No Top Als ik deze morgen/nu bestel?
    Silverstone SST-SDP08 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

    Heb je die ook beschikbaar?
    Bedankt voor toevoegen aan de shop.
    Heb jij toevallig een contactpersoon bij Watercool?
    Kan nergens terug vinden of hij past, wil ik wel graag weten voor ik op aanschaf overga :p
    Dan wordt het gewoon verzonden ;)

    Kan jij trouwens deze bestellen, zo ja, wat kost deze?
    Watercool HEATKILLER NSB Rev3.0 LT
    (de POM editie/zwarte)

    En heb je toevallig een lijst met moederborden waar deze op kan?
    Kan hem niet vinden op de site van Watercool.



    PS) Watercool HEATKILLER MB-SET ASUS-1

    Ik denk trouwens dat die niet helemaal klopt qua prijs ;)
    Hey Freddy,
    Kon er tegenwoordig nog afgehaald worden? Kom dagelijks langs Rotterdam Centraal, niet zo ver vandaan volgens mij.
    Staat nog wel in de FAQ maar kan het elders niet terug vinden.
    hey freddy, ik zag dat er in de webshop de nieuwe Scythe Kaze Master II nog niet staat kan jij die bestellen?
    ik wil er graag 1 hebben voor mijn case mod
    jezus wat is dat belagelijk zeg hoe zou ik dat ooit kunnen kopen en trouwens ze verkopen wel aan retailers over all volgens hun site wrom ze dit zeggen wat onzinnig
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan